emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, June 4, 2012

RopolRopol Collections

Jerawat sudah naik di sipi-sipi bibir aku yang munggil lagi ranum ni -..-' oh sangat gatal! ok by!....Sambil dengar lagu dari DEF GAB C tersangatlah aku minat deme ni tau! Sebab aku peminat ROCK!!!!!! mUKA LEMBUT TAPI JIWA rockkkkk!! AWWWW!!ok tenang tenang....Kali ni aku nak promote kat korang collections yang mana ianya datang khas dari RopolRopol.com Collections..tersangatlah osem i tell u!! Ada baju, tudung..tapi buat masa sekarang aku show kat korang tudung yaw! 
Boleh lah mana-mana yang nak hadiahkan dekat makcik ke,awek ke,nenek ke,opah ke,bekas awek ke wahtevoorrr! Do i care? huahua...ok by! So jom kita usha kejap je!...Apalah nak dibandingkan 15 minit tu dengan tengok gambar-gambar ni..tunggu pesanan makanan pun tak sampai..eh eh..macam kenal dialog ni... -..-''






muka bahagia dengan tunang sekarang


muka tunjuk makeup tapi eyeliner comor..ok by!



muka perasan tapi jujur



muka nak mintak ice cream percuma


muka nak pikat tambi masam..


muka nak bagi anak susu..eh eh


muka bongkak tapi baik hati lagi kudus



muka malu-mula dapat couple..eh eh..


muka bahagia dapat cucu...


so ini adalah anta-antaranya lah..nak tengok lebih dan nak mendapat kannya boleh ke 


untuk sebarang tempahan : D

dan dan dan....pic untum baju pula coming soon aku kasi cerita yaw...!

Selamat bersopping!

p/s : tudung itu cantek

Shopping time!~




3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. cantiknye la cik bunga sorg ni.. muka bunga cam de iras2 Amy Adams plak :)

    ReplyDelete
  2. Thanks bunga sudi promote ropolropol.com! =D

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!