emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, July 3, 2012

Aku minum collagen so resultnya..

Aku tersangatlah kurus sampaikan aku dapat komplen dari encik tunang aku sendiri
" sayang jangan kurus-kurus..tak lawa... "
aku pun bila dapat kata-kata camtu teros jadi T__T' arghhh!!!!! gelapnya dunia!!
Erm...aku ni metabolisma dahlah tinggi dan teramat tinggi so tak kisahlah makan banyak ke siket
tetap tak naik malah menten macam Saloma yang bak kerengge gitu...
Berat badan pon tetap menten
Bayangkan masa aku sekolah menengah berat aku 38kg je..
bapak ringan!! 
bersamaan berat bakul baju mwahahah
ok by!
 Lepastu masuk dunia study berat naiklah siket sebab habis kelas je makan, makan dan makan...
So berat jadi 40kg... menten ok...Ratu 40kg berturut-turut sepanjang belajar ..-..-' 
Lepastu masuk dunia kerjaya berat naik siket ke 43kg...
Ok sangat ringan...Orang tengok kurus tapi apsal berat 43kg?
 Apa yang boleh aku kata maybe berat tulang/gigi mwahahah :'D
Lepastu sekrang aku alam kerjaya...
mengadulah jugak dekat kawan-kawan camna nak naik berat badan ye..
Ubat hospital aku dah makan,vitamin-vitamin bagai dah makan
jumpa doktor chekclah mana tau ada perkampungan caceng ke an an..
Tapi bila check suci lagi murni je perot aku..So apa yang boleh doktor katakan 
"metabolisma awak tinggi"
aku pun erm...."tinggi ?? "
So bila dah tau nak buat apa lagi aku pun biarkan saja...
tapi syukur ada kawan dekat tempat kerja aku sekarang yang
 suggest dekat aku try collagen-collagen bagai ni
Aku actulallyy mula-mula tak percaya gak aww...Ragu-ragu was-was bagai pun ada...
tapi tulah tak torai lagi tak tau..
sebab kawan aku tu dia minum collagen je 9,
dalam masa seminggu badan terus naik,lengan-lengan bagai terus jadi ketat...
Ok..aku yang dah dengar cerita bebelan dia bak nenek kepoci aku pun balik je kerja teros carik! 
bapak semangat! mwahahah...
Destinasi ke Carrefour ..nasib baik ada satu butik jual jamu-jamu bagai ni ada jual..
kebetulan last stock! 
Betol-betol rejeki aku...RM 55 untuk tiga kotak..
ok aku pun bayar...
Balek je rumah bukak internet buat research pasal coco collagen bagai ni..
lepastu aku pun mulakan operasi..
Sedap!! Teramat! Rasa macam cekelet-cekelet came tah...
Nak cakap pun susah sebab korang just baca apa yang aku cerita ni..so tak rasa kesedapan tu mwahha...
Aku minum pagi dan petang/malam tapi jenis aku nak berisi...
so aku minum after makan..Nampaklah perubahan tu...dari segi muka,diri...
dah ada dah tanda-tanda kecik tu..mwaahahah
..Tapi kalau jenis yang nak kurus pula kena minum sebelum makan
So dokek sini aku nak share dekat korang apa kelebihan COCOA COLLAGEN POWER PLUS ni :")







ni pic time dekat MID VALLEY pic bulan enam..
time ni aku dah minum CCPP dalam berapa minggu tah aku lupa..



biasanya diorang akan jual 3 kotak untuk RM 50/55 ..bergantung pada stokis berkenaan


ni paket dekat dalam kotak tu.. ada 10 paket untuk 1 kotak




KEBAIKAN DAN KHASIAT COCOA COLLAGEN POWER PLUS ( CCPP ) :


+ Membantu mengimbangi hormon
+ Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
+ Mencantik, menghalus dan menggebukan kulit
+ Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
+ Melambatkan proses penuaan
+ Merapatkan vagina dan megeratkan hubungan suami isteri
+ Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
+ Mencerahkan kulit secara semulajadi
+ Memberi tenaga
+ Membantu mengurangkan keguguran rambut
+ Melancarkan peredaran darah dalam badan
+ Mengimbangi berat badan
+ Meningkatkan daya penghadaman
+ Mengurangkan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot


RUMUSAN DARI PENGGUNA : 

Khasiat CCPP bagi anak dara:- 

*Whole Body bertambah kemas/menarik/reshape
*Yang peha besar --> CCPP reshape size peha bertambah menarik
*Kulit cerah dari dalam
*Kulit mulus, gebu
*Jerawat less
*Parut jerawat insyaallah hilang
*Less jeragat
*Tenaga/ tak letih/ tak mengantuk
*Celahan pelipat (peha, ketiak, siku) semakin cerah
*Tumit pecah2 bertambah licin
*Less rambut gugur
*Naik seri pengantin ...
*Body menggeleber lepas kurus ... push up balik
*Masalah resdung berkurangan .. leh sebat macam2...
*Hormon stabil
*Perjalanan darah lancar
*If high water retention .. leh turun kg
*Seimbang berat badan
*Mengenyangkan
*Kencing lawas
*Lebam bawah mata less
*Muka glowing ..
*Hilang lenguh2 sendi
*Lancar penghadaman
*Merangsang pertumbuhan sel baru/antikedut
*Memontokkan dan menegangkan punggung dan payudara
*Melambatkan Proses Penuaan


Khasiat CCPP bagi yg dah berkahwin:-Menjadi SUPER POWER ...

*Mengetatkan vagina
*Yang monopous insyaallah ada pelincir
*Yang bermasalah dr segi pelincir insyaallah solve problem
*Hubungan suami isteri lebih intim ...(luar biasa .... Pempaham la segan lak)
*Yang dah bersalin, pinggul kembali kecik. Kemas .. tulang pinggul rapat. Biasa dh bersalin pinggul akan lebar.
*Tambah air susu bg yg menyusu
*Bantu mengecutkan rahim
*Repair rahim yang bermasalah. (utk cyst, fibroid jgn bergantung pd CCPP. Please dptkan rawatan doktor)
*Membantu mudah lekat (mengandung if dh smp rezeki insyaallah)
*Memperbetulkan kitaran haid yg lebih teratur
*Whole Body bertambah kemas/menarik/reshape
*Yang peha besar --> CCPP reshape size peha bertambah menarik
*Kulit cerah dari dalam
*Kulit mulus, gebu
*Jerawat less
*Parut jerawat insyaallah hilang
*Less jeragat
*Tenaga/ tak letih/ tak mengantuk
*Celahan pelipat (peha, ketiak, siku) semakin cerah
*Tumit pecah2 bertambah licin
*Less rambut gugur
*Body menggeleber lepas kurus ... push up balik
*Masalah resdung berkurangan .. leh sebat macam2...
*Hormon stabil
*Perjalanan darah lancar
*If high water retention .. leh turun kg
*Seimbang berat badan
*Mengenyangkan
*Kencing lawas
*Lebam bawah mata less
*muka glowing ..
*Hilang lenguh2 sendi
*Lancar penghadaman
*Merangsang pertumbuhan sel baru/antikedut
*Memontokkan dan menegangkan punggung dan payudara
*Melambatkan Proses Penuaan

*** Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas BOLEH mengamalkan pengambilan Cocoa Collagen ini kecuali wanita mengandung tidak digalakkan & kalau datang bulan STOP minum CCPP ni ...after datang bulan baru sambung minum balik..sebab tak nak ganggu proses LAMPU MERAH kita tu :'D

Macam sekrang aku dah stop minum selama seminggu sebab lampu merah...mwaaaaa sadiz! 
Tapi tak pe..
akan aku sambungkan riwayat collagen aku dalam badan ...mwhaahah..
Dan bagi aku keputusan dekat setiap individu mungkin berbeza...
Ikot hormon badan juga maseng-maseng..
So kalau rasa-rasa nak cuba boleh torai...
maaf aku tak jual...
Tapi disebabkan ramai yang tanya , itu sobab aku buat al-kesah tontang ini...
So lepasni mano yang nak cubo tu selamat mencuba.. :'D
Aku dah..anda bila lagi?

18 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wow..mesti jadi awek muda kn :)

    btw cntik la blog bunga dr sebelum nie...
    cam na bunga buat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good sharing, Blackmores Collagen 10,000mg which is enhanced with Grape Seed Extract and Vitamin E for complete skin rejuvenation in just six to 12 weeks. If your collagen breakdown in your skin is much faster and at a higher rate than what your body is manufacturing and the amount you are taking via collagen drinks/ supplements, you may need a longer time to see the benefits of collagen. For detail visit:
      http://kidbuxblog.com/blackmores-introduces-collagen-10000mg-to-fight-the-effects-of-stress-and-maturing-hormones/

      Delete
  2. miss hahahah pandai2 je mwhahaha... oo blog ni kite tempah kat org buatkan... ade post kita pasal RUMAH TERBUKA :) klik sana.. ade link ...tq tau ^^

    ReplyDelete
  3. http://lovebungaquerida.blogspot.com/2012/07/rumah-terbuka.html klik here

    ReplyDelete
  4. dear,npe nk naikkan badan la ni? ok je dlu.

    ReplyDelete
  5. ha'a bunga memang dah berisi... hihihi tembam.. hehehh n berseri seri... :)

    ReplyDelete
  6. kalau makan nie die jd gemuk ka?? sbb i nk kruskan bdn..takut makan nie nnty gemuk pulak...

    ReplyDelete
  7. kak bunga sme cm kte jgk la..skunk brt sy 43kg,sy p0wn bru try nk mnum kollagen ue tp jnama soy collagen la..sy p0wn dlm kdaan lmpu mrh niy,huahaha..xtw lak kne st0p dlu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soy collagen pon ok.. sy sblm kwin minum tu dulu.. tp skg dh kwin.. nk trylah pulak coco collagen ni... manelah tau boleh dpt ank cepat.. aamiin..

      Delete
  8. kalau ada perisa lain nak la cuba. ada tak selain dari rasa coklat ?

    ReplyDelete
  9. Nak trylah.. sblm ni minum soy collegen.. skg dh kwin.. nk try pulaklah coco collegen ni..

    ReplyDelete
  10. Assalam bunga,

    salam perkenalan... saya ada jual dan consum produk ni... boleh tgk link ni....
    http://izwareen.blogspot.com/2014/01/assalamualaikum-w.html

    terima kasih...

    ReplyDelete
  11. saya ada menjual coco collogen power plus dengan harga 3kotak=RM50 termasuk pos laju..untuk maklumat lanjut sila lawat page saya...

    https://www.facebook.com/pages/Cocoa-Collogen/1450208978545465?ref=hl

    ReplyDelete
  12. Hai kak. Salam perkenalan. Nak tnya akak mnum cocoa colagen ni 30 minit lepas makan ke mcmne kak?ke lepas makan terus minum? Hahah

    ReplyDelete
  13. wah.. macam best ja nih... singgah sini dan follow.. ^_^

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!