emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, June 12, 2013

Aku dalam paper SINAR




       ✿  Assalammualaikum  


     sangat teruja bila dapat emel dari kakak wartawan dan memilih blog aku untuk diselitkan dalam paper SINAR.
     pantas aku emel apa yang patut seperti yang dipinta. acewahhh ayat novel kau! kerllassss!



9 June 2013
SINAR KL/SEL sahaja ;D


     terima kasih lah dekat kak Ros kerana sudi pilih blog saya yang tak seberapa ni. :'D 

     terima kasih membaca :-*




4 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wahhh... dasyat.
    apapun , hasil tangan dear mmg terbaik =.=
    suka la lagu blog dear . layannn jer teduhn kasih nih

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah..
    sangat kreatif ya :)

    ReplyDelete
  3. congratulation..
    ok i suke yg u makeup barbie doll tu gojes sgt..
    blh ajar x makeup cmni.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah...lagipun awak make up memang gijes..^^

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!