emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, September 3, 2013

Risaunya nak temuduga dah esok dan lusa




   ✿  Assalammualaikum  



     Giler tak risau nak temuduga dah! bila imbau ( cewahhh imbau sangat! ) .. tima aku dapat surat dari 
     Kementerian Pendidikan Malaysia dan Kementerian Kesihatan Malaysia aku tersangat happy tahap berok
     dapat gula-gula kapas! syukur rezeki diberi peluang untuk temuduga. even temuduga aku sangat bersyukur.
     yelah. pestime kot aku dapat panggilan dan surat dari mereka (KERAJAAN). bukan senang kan. lagi-lagi
     sekarang susah nak cari kerja dengan lambakan student-student yang baru keluar.


     maka berhempas pulas lah aku cari info berkenaan isu semasa. see! time ni lah baru nak bukak paper! nampak 
     sangat kan. erm... temuduga KPM aku berlaku pada esok hari date 4 sep 2013.  gelabah tahap basikal dah ni.
     aku dah bayangkan si panel uh misai tebal lentik 180 darjah. dengan soalan-soalan cepumas atau tak berapa nak
     mas.. tepumas.. mungkin.. huaaaa dapat ke aku . dapat ke aku lalui esok..sangat risau beteh.


    lusanya date 5 sep 2013 aku ada intebiew di KPM pula. dah lama tak study. kali ni baru nak hapal mende bagai 
    -.-' jadah.. nama menteri, skop kerja, isu semasa bagai. jawatan tetap ke kontrak? op kosh lah TETAP!
    jadi tu sebablah nak buat betol-betol. cengah masa depan makcik jah hoii kalau dapek.. 


   

rajin sangat aku study time ni


tunggu beberapa jam
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.








































fedap fedap! hahahahah nampak sangat kepala hotak dah jem



     korang doakan lah aku dapat lalui semuanya esok ye.. doakan aku dapat lah koje.. atenye ade rezeki adeler.

     " YA ALLAH KAU permudahkanlah sahabatku ini Noor Ezzreen Binti Abdu Razak ni dapat lalui temuduga esok lusa nanti dan bagilah rezeki kepadanya dapat kerja diantara dua jawatan ini.. amin.. "

( terima kasih ye kawan-kawan doakan .. :') )


     kali ni aku nak share antara beberapa doa-doa yang kita boleh prektik. 


1. Sebelum masuk temuduga, semasa tunggu nama anda dipanggil masuk, bacalah al-Fatihah.






2. Baca ayatul Qursi





3. Baca Ayat 1000 Dinar




4. Akhir sekali Zikir ‘Ya Aziz, Ya Jabbar, Ya Mutakabbir’


Setelah berusaha dalam temuduga, akhir sekali kita bertawakkal. Serahkan kepada Allah. Kita dah buat yang terbaik dan sekiranya ada rezeki kita, InsyaAllah.






3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!