emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, September 28, 2011

Makeup tok photoshoot bridal wedding

Tudiaa.... kan tajuk panjang karangan gitu... ok lettew...pada tarikh 25 september 2011 aku dapat job mekap talent/model tem bridal wedding all in 1 kirenye semua baju kawen dari pelusuk negara ade SABAH SARAWAK THAILAND dan lain-lainlah ( aku malas nak list ) ade..macam aku ,aku dapat tema korea...pehh berdarah 1st time kot aku mekap si mata sepet ni seb bek orangnye melayu tapi macam cina muka mata pon sepet gitu..kau hado?? non hadooo ;p .. Oklah....aku pon mekap lah 1 jam setengah jugak lah aku mekap sebab aku nak kan ketelitian mutu keunggulan cewahhh ayat berdarah ! Alhamdulillah semuanye ok setelah sekian lama aku tak conteng2 muka orang ..Dah lama peram tangan so bile mekap jadi cam boleh ke aku ni..tapi aku yakin boleh dan terima kaseh kat encik sayang bagi support & idea ngeeee lebiu lebiu lebiu! So kat sini aku nak share gambar-gambar model yang aku mekap tu lah.. memandangkan tema korea so aku buat cam light2 je sebab korea an simple je tak berat so aku ikot betol-betol cam korea siket...tak kan tema korea nak mekap jawa kot an timahh...lari tema gituw..mempersembahkan!..jeng jeng jenggg..!~

ni gambar sebelom mekap....original !










kat atas ni antaranyelah,aku pon nk jugak selit-selit ngan model ann amek berkat kata orang hehe...aku dulu selalu gak join photoshoot as talent tapi sekarang dah slow sebab more to MUA = MAKEUP ARTIS ... sebab aku nampak hasel aku ^__^ kannnn... model kat bawah ni bukan aku yang mekap sebab aku mekap sorang je yang korea amoi tadi je...yang ni aku wat kenagan gituw...





kalau ade orang tanya aku ni mak andam ke...no no aku cik andam sebab tak kawen lagi okay..huahuahua... kalau nak aku mekap korang boleh je..setiap pakej ade price nye. :') melainkan aku join event photoshoot tu memang aku tak kenekan charge..free !! wahhh sesungguhnya aku memang pemurah an... bui bui!~

p/s : KLIK NUFNANG SAYANG...SAYA NAK NIKAH ESOK! :')

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. sis bunga terbaik laa... cantek2 semua yg ada dalam blogg sis ne.. i loike.... :)

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!