emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, December 17, 2011

Dating dengan SAIF ALI KHAN..Kau hadooo??


16 DEC 2011 ......
CHERAS SELANGOR
12:00 pm

" B... Sayang ontheway... :') " ... ohh ohh yeahh yeahhhhh ( nada dering mesej )
" ok sayang.. im waiting...mwahhh.. "

2:00 pm

aku dan encik sayang a.k.a saif ali khan ( bukan tongkat ali okeyy.. i tell uuu
ontheway ke tempat yang benar lagi benar iaitu MID VALLEY.... setelah bertaon peram rindu , kaseh , akhirnya ...!! inilah saat yang ditunggu-tunggu...DATING ..itu lah die...

motif letak pic pizza hutttt lagi sedap bersalut krispy2 yang seksi meksi ??? ( saje bagi lapar... ) ...
sebab 1st destination adelah pizza hutzzzzzz di MID VALLEY... "lapa lapaa...cepatlah bagi kami makan wahai tuan perot kami....anyahhh...anyahh...." .. perot berkata..

amek port baikkk punye....supaya boleh melakukan aktiviti2 yang sehat lagi privasi tanpa gangguan anasir2 tepi-tepian yang datang melalang...

"sayang nak makan apa??
"apa2 jelah b...sayang x kesah..apa b amam ,cayang amam..huehuehue... baru sekeping jiwa..."


"orderr pelishhhhhh ! yammahh!!

aku pon belek2 apa yang patut dibelek di sebalik celah2 yang terlindung....


bilelah aku dapat jadi duta pizza hutzzz ni???? akan ku hadiahkan piza sorang sekeping kat tengah2 town sempena jadi duta huehuehue... baik nye hati aku... :"> ... yang pasti lagi saksama pizza akan menjadi lebih enak jika muke aku ade kat mude depan pizza hutzzz... huehuehue...


apabila cik abe berpose mengalahkan love bunga querida.... MBG!! ( MEMANG BEST GILERRR ) -.- best ke??



tibe-tibe ketiabaan yang maha lazat lagi ranum telah pon terhidang di atas meja... yang pasti sup itu sangat HOLIAWWWWW menjilat bijik mata.... i tell uuuuuu
aku pon menjamu selera dengan die... laparrrr!!! lapaarrrR!!!




ha makan makannn... orang belanja... makan... jangan malu-malu semut....

lepastuu......plan nak tengok wayang cerite apa?? ombak rindu??? puih!! huahuahua.. x nak... mestilah tengok cerite baru... SONGLAP..terbaru terhangat baik punye..barang baik punyee wa cakap lu senahhh....


ramai kot orang berjemaah kat sini tapi x lah ramai mana ..boleh lahhhh....lainlah hujung minggu an memang harapanlah....tiket jam 8:oo pm ,warong 12 ,seat 5 & 6... ade banyak mase lagi sebab mase ni jam 7:00 pm ...so apa kite kita berjimba2 dulu kat mid valley huehue....


berjimba kat FOS.. Yeah....itulah tempat kegemaran kaum2 jantan yang seantero... kot....macam2 corak..bunga, daun2, love-love???




aku macam biase cari port baikkk punye... tok bersnap2... macam biase cik abe jadi photog saya lagi berilmiah gituw......


lepas tu pergi balek kat wayang sebab nak nengok sahezi semmm... wahhhh minat die okay sebab muke die macam cik abe aku... erk?? -.-'


tapi apa yang leh aku katekan setelah membuat telitian & penilaian dengan juri2 yang adil lagi seksama lagi mulus berkaseh sayang...aku bagi markah C-... sebab??? tahlah.... sebab macam tergantong...dan sahezi sem je yang banyak dialog lam film ni..watak lain?? banyak main watak muke je... so apakah semua ini??? dimanakah silapnye????? apakah?? mengapakah???? OMG!!! ( OTAK MEMANG GILERR ) .. sebab aku x tau motif crite ni???? adekah akan ade SONGLAP 2??? OR THE BABIES SERIES SONGLAP BERLONGLAP??? nantikan di pawagam...akan datang... pecah panggung!!!


whateverrrrrrr yang pasti aku nak tengok citer kucing ni... 3D! comel giler comel die cam aku... mmmm?? -.-' meawwwwwww....





pastu kat bawah ade taman ala-ala alice wonderland gituw.... aku pon hape lagi... pose sana ..pose sini sambel bersaksikan feminat2 yang menyokong aku selama ni kat atas tingat 1,2,3 ... sambel dikawal men in white aku iaitu security guard... huehuehue... posee yeahhh poseee yeahhh camtulah.... tibe-tibe...


"sanjanaaaaaaa!!!"
ok...hero mai dahhh saif ali khan kat celah2 pokok yang melebat .... -.-' nak jugakkk... :'D ok foinneee......huehuehue....




sebagai kenangan aku dan die pon bersnap couple dengan bantuan minah cine yang kamu culik dari celah2 pagar.... terima kaseh cinta :'D bahagia.... itulah die ...

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!