emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, December 17, 2011

makeup CLEOPATRA dari saya LBQ


"Wahai rakyat2 jelata....sediakan patik sedulang alat perhiasan diri..."

DUMM DUUMMM ( meja diketuk a.k.a kunun3 gong bergempita )

kalau sebelom ni aku makeup dengan tema yang ade jenis supe kucen lah, hantu lah, dan watak2 animasi bagai..so kali ni aku buat tema CLEOPATRA... tq kepada yang request sebab aku pon dah mati idea apalah aku nak mekap kali ni..tema apa?? so memandangkan banyak permintaan mekap jenis ni jadi aku pon penuhi...seee baik x aku??? meh laga2... ^^ awwwwww tepu... huehuehue...

bahan-bahan ujikaji yang kite prlukan adelah :

- eyeshadow biru,kuning,pepel,cekelet (pepel tu camporkan atau bahasa SUKAN bergabung!)
- blusher color pic dan pink soft baby2 gituwww.. ko hadoo??
- bulu mata pelesu.. apa?? x de?? yennggaakkk?? yilllekk?? gunelah bulu apa2 yang tercipta kat sekeliling korang janji B.U.L.U
- lips from simply ct gold edition.. ( MAHAL KOT tp pueh hatii.. ) , eyeshadow kuning emas , lips from maybelline warne merah hati ... ( camporkan dalam adunan menjadi acuan yang sebati lagi abadi )

jadi cenggani ni ha nak buekkk?? ekau nengok lah dokek link utube den n ha dengan ponoh berkaseh sayang dan bermuafakat...den mintak maaf jiko ado yang kungang.....bukan kunang2 okayyy i tell uuu....

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!