emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, December 25, 2012

Mekap Anzalna



   ✿  Assalammualaikum.  


     mukadimah dah muka anzalna kan. dah kenapa. acewah tak kose maq. aku actually minat anzalna. dia ni
     tersangatlah cantik dan memei cantek! lagi-lagi pakai tudung lagi cantik macam anak patung je muka an!



     so aku ni yang minat bab conteng menconteng muka pon mulalah melakukan eksperimen dahku yang 
     dahku minat. yezzaa makeup conteng-conteng kunun-kunun ala-ala anzalna gituh. so aku pon torailah
     buat mana yang mampu jahhhh.



ups ups! aku tak cukur kening hokeh! ni aku guna teknik gam :)
namo namo buat andaian tanpa check mengecheck ye sayang ;D



eyeshadow warna brown sahaja tau :) 
satu kaler je tau. percayalah :)



tak pakai eyeliner di bawah mata 
bawah mata tu adalah hasil sentuhan mascara sahaja


     so ini adalah antaranya lah yang aku share. nak tengok selenihnya sila klik sini : 

https://www.facebook.com/pages/Own-Love-Bunga-Querida/147607528616538?fref=ts




terima kasih sudi baca! 

     * bilalah aku dapat mekap anzalna ni :") .. mimpi je kot haishhh






17 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. comey3x.. gambar bunga yang last ada iras anzalna. bestnyer klo k.jue dapat mekap macam bunga, cantik sangat dan semua sekata je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeeeee maseh eh jujue leh je mekap cmni meh senang je pakai wane coklat je ^^

      Delete
  2. Replies
    1. ngeeeee anzalna lagi cntek ^^ buat mn yg mampu je yunk ;D

      Delete
  3. cantik !! omey omey macam anzalna versi pakai tudung pulak sis munge nie (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngee anzalna real pakai tduung lg lawa mcm patung kan ^^

      Delete
  4. makeup ni x nampak heavy sgt n sgt cantik!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngee tq ^^ gune wane brown je kat mata pastu pakai eyel;iner dan fake lashes dah ^^

      Delete
  5. tak suka anzalna kalau die speaking. accent mengalahkan mat saleh. hehe.

    ReplyDelete
  6. Mcm mane nak contact awak nih ye? X dpt masuk pn link yg awak bg tuh.

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!