emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, March 7, 2013

Apa ada pada tapak kaki?

   


     ✿  Assalammualaikum  


     cuaca hujan lebat sekarang. tersangatlah lebat. ayah tak balik lagi. berdoa agar ayah selamat sampai rumah
     dari tempat kerja. ok kali ni aku nak dekat korang pasal tapak kaki. haaaaaa!! maybe ramai atau sesetengahnya
     yang macam tak amek berat sangat tapak kaki so no wonder kaki tu berdaki dengan penuh bermaharajalela.
     ewwwwwwwwww... 


     pernah tak macam korang tengah jalan-jalan tiba-tiba tapak kaki korang terasa sakit seolah-olah ada kulit yang
     terkoyak? aku ada. dan tak lah selalu tapi kadang-kadang gak. macam aku jalan lama sangat an, tiba-tiba
     tapak kaki aku perghhhhhh sakit tak hengat rasa kulit dalam ni macam dah tekoyak!!! siyes cakap sakit 
     teramat macam kulit kambeng tu kau siat hidup-hidup derrr.. -..-' asikkk je rasanya. 


     so aku nak share satu picture nilah yang merangkap dalam tapak kaki kita. masa zaman aku belajar
     dulu benda alah ni lah aku dok hapal tapi bila dah habis belajar hampeh lupa. aku amek kos kesihatan,
     healthcare, so no wonder aku kena hapai apa yang ada dalam tubuh badan. dari otak, mata, tulang, jantung,
     paru-paru, nama-nama spesis tulang, dalam tulang tu!, dan semualah apa yang ada dalam badan manusia
     kena hapal. ko bayangkan nak hapal dengan ayat-ayat yang pelik macam femur, patela, maksila, kalkeneus
     bagai semualah, tejegil je bijik mata aku ni tiap malam nak hapalnya. lagi-lagi time nak exam perghh darurat
     siot kepala hotak aku yang pandai ni kan muahahah.. pandailah sangat. aleh-aleh kerja aku? makeup orang.
     hahah nak buek camno dah minat den ;p


     ok ni picture nya. mari kita belajar subjek sains ye adik-adik tabika kemas ;p huekkk




     jadi itulah yang terdapat dekat tapak kaki kita :) .. FAKTANYA, kaki ni sangat penting!
     haaa kalau tak ada kaki macamana kita nak berjalan? haaaaaa tak taulah tanyalah...hahahah!
     biasanya kalau kita pergi kedai-kedai urut kaki dan tukang urut uh urut je mesti kita akan rasa 
     sakit kan? haaa normal lettew der... maknanya hekau ado penyakit kek situ lettew... redha jolahhh


     jadi, berjalan jalan juga. kaki kenalah bersih kalau tak? bau sup kaki secara percuma phewww tak
     hengat ...


     dan aku nak share ni tok para ibu atau ayah maybe dapat membantu kan. tengah-tengah nak
     dodoikan baby, apa kata urut-urut siket sebabbbb




     haaaa sebab tulahh... haaa tak tau tanyalah... hahahahha 


     terima kasih murid-murid. kita jumpa di kelas yang lain ye. :D   *cikgu nak gi harlem shake jap

     


     
    

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!