emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, November 13, 2013

Style tudung Zara Love You Mr Arrogant




     alaaa.... cerita mr arrogant dah habis :( sedih nye dahlah cerita tu best gila kan!. haish...sekarang aku
     dalam proses terima cerita baru yang bertajuk Playboy itu suami ku di tv3... tahlah..hero dia cam...cam
     cam....erm tahlah...  jalan cerita best tapi pelakon watak hero dan heroin cam tak kena je.


     takpelah...tonton kan ada.boleh tengok balik mr arrogant ;D apadehal. dan kalau korang perasan
     dalam cerita tu zara pakai shawl belit-belit comel ada setepek bunga di tepi telinga kan? aku suka style
     tu nampak sweet je... dan aku pon cubalah try style tu tapi aku tak dapat tangkap aceli sangat 100%
     so aku buat yang mana mampu je...









     korang boleh tengok cara pakai tudung camni dekat youtube channel aku bungayumichi tau!
     haaa klik link ni : 



selamat mencuba! :) 

2 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!