emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, May 25, 2014

Dah dekat dah nak kawen hoiii






     Assalammualaikum


    tak lama dah hoii.. tak lama dah..... lagi berapa hari je... pejam celik pejam celik mai dahhh .. mai
    dahhhhh. syukur alhamdulillah bila mana aku dan keluarga buat persiapan awal. aku tunang 23/3/2014
    habis tunang terus cari barang-barang kawen. tempah sana sini bagai. biaq buat awai-awai. supaya
    tak kalut satgi!. see sekarang bulan 5 aku rehat goyang kaki tunggu masa je. huhu. cuma sekarang
    tunggu jurunikah call kami tok urusan nak nikah. pastu ok jalan... huhuhu


    dari segi persiapan catering, baju kawen, gift semua siaplah. sebab aku ambil bridal yang area dengan
    rumah aku dari A-Z. senang. cuma kompang amek hat lain, photographer, videographer, inai , hat lain.
    huhu tapi syukur bila mana macam aku habaq tadilah semuanya selesai, cuma tunggu hari je.
    arghhh!! tak gi facial muka lagi! saloon lagi! spa je lagi! .. ok takpe. aku amek cuti seminggu ni boleh
    lah buat. perlu hokehhhhhh.. huhuhu tak naklah nanti bakal laki tengok zomba depan mata.
    nak cantek cantekkkkk sangat tok bakal somi <3


 
    aku nikah date 6/6/2014 hari jumaat .
    tak sabar nak tunggu kawan-kawan fb yang mana nak datang ke majlis sanding aku nanti pada
    7/6/2014.
    yang akan berlangsung di presint 15 putrajaya. ada yang kita selalu chit chat di alam mata tak
    pernah jumpa so kali ni kita jumpa secara berjemaah . huhu.


 
    wahai si pengapitku kau jangan buat hal tak datang pulak ye. tak mai aku putaq kepala hang.
    dan rakan-rakan yang dari jauh nak mai tu, aku tunggu ampa maii! tak mai aku putaq kepala
    ampa-ampa sekali . huhuhu...



   la ni aku tak jumpa dah marka aku. kami dikuarantinkan dari jumpa. biaq ada perasaan rindu tu cewah.
   muntah tempoyak aku menaipnya ;p . tapi tulah aku harap dan in sya allah agar semuanya berjalan
   dengan lancar noo.. ya allah permudahkanlah majlis ku nanti ya allah. first kenduri hoii dalam kenduri
   kami ni pasai aku anak first so macam kelam sikit takut tak cukup tang mana-mana . tapi harap
   semua oklah .


   ibu aku cuti jadi tugas ibu dah cuti ni kena gubah hantaran .air tangan ibu sendiri yang gubah kompem
   leleh ingus 100km. :D . ya allah pasaipa aku dok tedengaq-dengaq lagu orang kawen ni ??


 
  kad kawen aku dah pos . jadi aku arap yang dah dapat lah no.. kalau ada yang tak dapat tu aku
  tak taulah sebab dah jadi tugas abang posmen sampaikan ke rumah ampa.. tapi arap sampailah . rugiii
  kad aku .dah lah mahai. . tapi kepada yang nak mai dipersilakan. boleh rujuk di peta lokasi ni ..

  DEWAN SERBAGUNA PARCEL 15-12B, 
PRESINT 15 PUTRAJAYA 






   

5 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!