emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, April 9, 2014

Makeup ala-ala KilaFairy




     bibir aku tengah bengkak sekarang ni kalau nak tau.. sebab aku adalah pakai satu lipstick ni tau.
     agak terkemuka juga. tapi tulah sebab warnanya sanggggaaat cantik aku pon dengan gagah beli jugak!
     ermmm pakai je kat mulot, esok pagi bengkak. ok tau dah so ini maknanya tak sesuai. sebab bibir aku
     sensitip sangat bab ni. hanya certain lipstick je aku boleh pakai. sedih sangat aku bila camni. yelah, dah
     tak dapat pakai lipstick color yang sangat cantek macam aku tu :'(


    maka sekarang musim aku taruk lip protectant MENTHOLATUM je.. aku kalau bibir jadi camni,
    aku sapu dengan ni je. nilah ubat aku.sekarang bibir aku bijik-bijik bengkak besauu macam angelina
    jolis dan kilafairy.. ahak. sila jangan jolos.. cantek tu canteklah jugek tapi sakit woo.


   
    aku upload kat fb gambar bibir aku bengkak kat fb . ramai polak puji cantek walhal azab aku yang
    tanggung. -.-' prfftt~ .. tengah aku belek-belek google image aku tengok pic angelina jolie. eh eh samalah
    kenapa angelina jolie tiru bibir aku muahahah perasan -.-' cet.
 


    maka aku bangkitkan satu status di fb aku. sementara bibir aku tengah bengkak ni, nak makeup
    ala-ala angelia jolie ke kila fairy. ramai yang jawab angelina jolie pelisshhhh.. ahakhak. tapi aku prefer
    kilafairy sebab die MALAYSIA muahahah ;D kesah polak haku kan. aku yang makeup. muka aku. ;D













     tapi aku versi kilafairy bertudunglah . huhu. aku suka kilafairy sebab dia cantek ..ok tu je. ;D by~ 

     p/s : tengah tunggu bibir aku ni sembuh


0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!