emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, September 1, 2010

copink di jalan tar. menggeli hati..apakah?


pada ari selasa adelah hari kemerdekaan kite yang ke 53..wahhhh SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA!!
jam tengah ari camtulah aku + ibu +  adek jambu aku yang orang panggel ABANG SAM ( BUNKFACE )
hahah bangga gilak.. qek..muntah ikan aku dongar!~ hangout raya di JLN TAR KL
tau x apa tu jln tar? klu xtau tanya kawan mehh~..
dari pagi smapai ke petang copink...penat2 amat...ngn panas terik ya allah..x tetahan sampaikan aku ni dok asik cakap "nak air..nak airrrrr" ibu aku marah apa ni!!!
agagagag x tetahan sebab kering amat..eee dahlah bahang ngan sesak owank amai.. canelah owank yang meniaga uh leh tahan ann.. yelah bayangkan..pagi2 dah bukak sampai jam 2 pagi ok!! ATTENTION...
2 PAGI OK...
2 pagi time tu aku dak kroh krohh ngan air liur aku gagagga layan mimpi~
tapi yelah orang cari rezki kenelah an.. aku respect lah!
hehehe..aku nak wane baju kaler MERAH!tapi apakan daya corak kebanyakannya aku survey sama je..
ade satu kedai ni pehh memang cun wa cakap lu.. leleh r...
aku ngan gaya ala2 permaisuri tanya "kak..merha ni berapa??"
kak tu kata $145.. pehhh memang lawa...jubah beb...trend skang an jubah..gagagagag..
tanya size S ade x...?
die cakap xde.. aku ni hampa..erm bukan jodoh aku tok beli kat kedai die...
aku pon mengagau jalan cari baju len... erm... merah merah tapi XDOK!! uwaa... sedih!
erm... pastu jalan jalan dan berjalan... ngan panas terik... akhirnya!!! aku nampak 1 ni..pehhh lawa...ala2 arabian+ indonesian... toink toink ..aku ajak ibu & adek aku... tanya berapa ni bang?
abang tu jawab $160..aku ni tenganga jelah ... tapi memnag lawa..pehhhh gerenti lah aku pakai ni 1 kampung atok aku JELES ngan aku wawawa~ :P
aku mintak kaler merah ade x? die cakap xde... aloooo .. tapi cantek..kaler cream lah .. bukan merah but nice ....soft..ewahh..pendekkan citer aku mintak size S.. mintak2 adelah..sebab size sume dah abes...menci >.<!!!.tapi syukur seb bek ade... gagagag dan yang PASTI!! ibu aku teror dalam bab tawar menawar ni... ibu aku apa agi..cucuk r..hahahahha cakap " apo ni 160..bg 125 lah...mahal bonar.. kuranglah..."
aku pon wat muke kesian ...kikiki~
pastu bla bla & bla...die bagi... pastu abang yang jual tu tanya "kak ni anak akak ke? dah kawen?"
ibu aku ngan laju dan pantas jawab " aah dah kawen...kawen dahhh..ade cincin tu..kenapa?"
die jawab xdelah kalau x kawen agi saya bagi free.... tanda menantu"
hahah sengal x sengal...aku ni dok tepi gelak jelah.. aww aww aluu gagagagga~
erm.... akhirnya dapat gak copink...ni pon act x abes agi copink..akan datang~ cengg cengg..



8 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. hahahahaha !! lawak giler .... suka hati abg kedai tuh .. rasa mcm nk p cekeh2 kpala die .. eee geli hati negok post munga nie ;pp

    ReplyDelete
  2. hahahha tau xpe..dahlah endon ^__^ cute lah gak die... hahahha endon cute :P wekkk
    geli tau xpe... munge geli otak tgok pic ni..penat amat.. snap gak! toink2 ^__^" kenangan di jln tar

    ReplyDelete
  3. anda sgt cantik oke cikmunge.sb tuh ramai je terpikat.
    heeee

    ReplyDelete
  4. gadis : hakhakhak xdo makno..hingus leleh je ni ha hahah ^___^ toink2~ and xtau np laki takut nk dekat ngn munge uwaaa hampehh!~ T__T

    ReplyDelete
  5. sb munge santek sgt lorrrrr..... tomey tangat2 ote..heeee

    ReplyDelete
  6. Hehehe .sis copink banyak tak ? ade lebih ke ek sye copink nnti ? :P

    ReplyDelete
  7. mastura : mnyakk heheh smpai x larat nk angkat..ngn kapet2 beli skali hehe ^__^ toink2

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!