emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, April 28, 2011

28 april 2011

"Dimana ku letakkan jiwa ini seakan berterbangan untuk mencari tempatnya Hatiku kan selama memuja dan menyinta Kau kekasihku Hilang..... "


saya sayang kan awak
betapa kuatnya sayang saya kat awak :'(
saya cintakan awak
betapa kuatnya cinta saya kat awak :'(
saya rindukan awak
betapa kuatnya rindu saya kat awak :'(
saya ingat kat awak
betapa sayang nya saya kat awak :'(

pernah x awak tau semua ni?? pernah x awak nampak semua ni..?? pernah x awak rase semua ni?? :'( :'( betapa saya tunggu, setia , sayang, love kan awak :'(







Sendiri aku menjejak bayangmu
Berkurun lamanya kita tak bertemu
Kau berlalu pergi terbiar aku sendiri
Menahan duka oh di sudut hati

Cinta… dengarlah rintih hatiku
Mengharap belai dan rindu
Yang pernah dicurah sepenuh hatimu

Kasih… inikah yang kurasai
Pengorbanan tak dihargai
Menjadi siksaan yang tidak diundang
Oh pedih… sayang…

Ingatkah lagi kau pernah berkata
Aku bagai pelita di bawah purnama
Kini malam sepi tinggal hanyalah memori
Mungkin cahaya menjelma semula

mase kite mule2 kenal... :'( betapa kuat sayang nya saya kat awak :'(

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!