emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, April 5, 2011

awak....



awak..
saya minta maaf jika selama ni saya banyak buat awak marah ke pening ke apa..
mungkin saya x faham awak pada mulanya...
tapi sekarang saya dah faham...
awak yang macamana
apa yang awak suka
apa yang awak x suka
awak...
saya nak awak tau
saya setia tunggu awak
walaupun saya banyak kali
menangis
sakit
perit
tahan
sedih
tapi...
saya nak awak tahu
saya tetap setia tunggu awak
awak..
saya x boleh xde awak..
series saya kata
saya cuma ade awak
awak 
kenapa awak kata xde orang nak kat awak
awak
selama ni saya setia tunggu awak
sebab apa?
sebab saya nak awak
saya nak awak jadi teman hidup saya sampai bila2
awak faham kan??
saya sayang kan awak...
saya perlukan awak sebagai teman hidup saya
saya tetap setia tunggu awak
sebab saya tahu
saya dan awak
kita sama2 saling sayang antara satu sama lain
awak..
awak nak tau x
kenapa saya bagi lagu pujaan hati tu kat awak??
tanye lah kenapa??
sebab...
saya nak awak faham disebalik bait2 lirik yang ade dalam lirik tu awak..
kalau boleh
saya nak ade penyambung "lirik bahagia" bagi lagu pujaan hati tu ..
awak faham x saya cakap ni??
ke x??
nanak awan b! aa aaa aa anak awan b ;P
maksud saya...
saya berharap ade penyambung "lirik yg membawa maksud bahagia" bagi lirik pujaan hatiku
sebab lirik tu kan berkisar menunggu pujaan hati..
jadi bile dah tunggu....dan dah bersama...
ade penyambung , al kisah penamat bagi lagu tu..
apa?
x faham??
x pelah..
nanti saya terang molat2 kat depan mata awak
awak..
1 je saya nak awak tahu dan ingat apa yang saya nak katakan ni
SAYA TETAP SETIA TUNGGU AWAK...
sayang awak..
....

p/s: saya menangis menaip post ni ..sebab ....saya terlampau sayang / love kat awak...

"hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku"

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!