emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, August 14, 2012

AKU MAKEUP TRIAL FYZA

Al kisah....
terpaksalah aku bangun pagi-pagi buat sebab dah janji dengan customer kan...
mekap lah apo layi an an..
macam biasooo -..-'
kali ni makeup trial jugekkkk katanya
jauh datang ...dari JB!!! berdarah tak berdarah...
miahahahahah actually alang-alang cik fyza datang key el..
alang-alang tu jugek die nak jumpa aku tok trial makeup
cewahhhhh tak kose maq....
janji jam 9.30 pagi tapi tak sangka lah dia datang awal...walhal time tu aku baru bangun jam 8 pagi!! -..-'
tak ke menggedik aku nak siap,dengan tak mandi lagi bagai..-..-'
"omaigoddddddddddd" * suara ala-ala budak singapore dapat MC 5 hari miahahahah
ok by!


inilah dia cik fyza

ini gambar sebelom di ratah aku ..miahahha
mekap lah -..-' puih!


ni after....miahahhaha dia actually pemakai kaca mata
yang ni pic dia pakai spek an an...


ha yang ni dia tak pakai spek... :) 

tapi aku suke gambar dia pakai spek sebab
 nampak comel macam LOVE BUNGA QUERIDA
:") tq


dari pandangan sopan lagi bermutu keunggulan 


sebagai kenangan wajiblah an an an....

actualllyyy ada banyak gambar lain tapi tulah macam biasa aku yang tangkai jering
 ni memang taklah kan nak upload semua kek sini..jadi sompona ari Rabu ni...
silo-silo lah klik ke page ni untuk lihat gambar-gambar yang lain :")


klik LIKE sekali bebeh...kalau sayang.. :">

ok by! ni je entry aku..
ringkas padat bermutu keunggulan an an an ^__^ i knowwwww miahahahah 
puihh!! -..-'







1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. Salam kunjungan..

    Datang dari blog Nisa Kay =)
    cantik2 gambar kat sini..
    www.shahrulhairy.com

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!