emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, August 2, 2012

Proposal Wedding


Bila dapat macamni mesti macam-macam perasaan akan keluar an an

nak jerit!!
nak nanges!!!
nak gedik-gedik macam terkucil pon hado!!

dan aku telah pon cuba melayan wedding proposal dokek youtube actualllllyyyy aww
dannnnnnnnn tah kenapo macam aku polak yang ada dokek situ
macam aku lah gadis dokek situ yang dapek lamaran tu
miahahahha bapak r perah santannya aku yang comel ni an an..puih!
*sambil layan lagu hindustan SHAH RUKH KHAN 
miming mulot sebab hakikatnya bukan suara die pon ann...

Macam Awal melamar Scha dokek tv..
time tu dahlah LIVE citer PROPAGANZA an an
tapi dongan berani Awal lamar Scha...
bapak swetttttttttttttttttttt!!! 

bila dapat lamaran yang sweet ni..
rasa macam dihargai tau! 

ada tu aku tengok dokek youtube memang kaw-kaw lah si laki tu buek suprise kek gf die..
siap air pancut bagai, penari bagai....perghhh memang banyak duet nak pakai an kalo camtu sobab holah nak upah bagai an...hingat freeee keeee...kentut pon 15 sen miahahah 

aku?tahlah macamana nanti...
miahahahha 

*feeeeling layan lagu hindustan ni berangan tongah 
golek-golek atas bukit sambil gerak punggung kiri kanan..miahahah

klik here 


ni link youtube proposal wedding terbaik!!! :'D 
hontong die dapat laki tu!!!!!!
^______^





5 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!