emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, September 3, 2012

Apabila diberi peluang makeup muka artis...

sangatlah aku OMG!!!!! kalau lah diberi peluang tu ann..
perghhh tajuk tak nak kalah...
mesti ramai macam
"ha retis?retis mana??fofuler ke tak fofuler..."
opkoshh lerrrrrrrrrrr fofulerr
ritu dapat job..tapi hari yang berlainan tapi aku cuba gabungkan sebab malas nak buat satu entry satu kisah
so bila gabungkan JIMAT! hoyeh hoyeh..
soooo nak tau sapa??? miahahahah
nama retis ni Yana...
Yana mana?? Yana Samsudin lahhh
yang kak yong kak yong bini-biniku gangster tu
tapi dekat tv3 sekarang bini-biniku perkasa 
miahahha aku suka citer tu bapak best!
dan ini lah orangnya
cantek
putih
gebu




cantek kan!
ok tak takkk
tak
tak
bukan
yana
ni
ni
bukan
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.


retis lah sangat ann miahahah...
Yana nilah!! :))

hahahahhahaha kannn retiss lah sangat miahahah :))
ok op op! 
jangan berhenti membaca 
kerana membaca itu adalah amalan yang bagus!
kalau sayang baca lagi ni... :'D 
nak berjaya kena membaca ok by!


ni muka dia tengah dimekap oleh aku
ye yee aku pakai topeng sebab aku demam
tak perlu tanya aku dah jawab awal-awal -..-'
ni pic before..


time ni dah siap dan sedang mensiapkan diri..
kening tu aku tak cukur :)
aku guna ilmu apa yang aku dapat
so selamatlah kening an an ...
tak perlu cukur pon still nampak osem
ramai yang tanya camne nak dapat kening camtu
haa kalau nak tahu join kelas mekap aku !
inbox ler aku dekat page fb aku :D




tengah berangan dalam ketopengan -..-'


snap bersama aku
hengat sonang nak bergambo dongan den!
bebayo tau tak!
hontong kau yana miahahah
*puihh ayat tak nak kalah


dah siap kami pon balek
*ibu,adek,adek aku ikot sekali
kami pergi umah Yana ni naik KTM dari Bandar Tasik Selatan ke Sg.Buloh
Yana jemput kami kat sana i tell u!!
Tq Yana sudi amek dan hantar balek ke ktm balek ^__^
sebab kalau aku drive sendiri kompem tak sampai
dan sah sah Yana tak bermekap 
i tak biasa dengan jalan dekat Sg Buloh ni uallsss* aww gedikss tahap lembu teberakss!

TAMAT bab 1

BAB seterusnya mekap retis yang meningat naik walau aku tau tak kan naik
miahahahahahahah ..lama tak jumpa manusia ni 
yang ni...


aku tau mesti ada yang terkebil-kebil taik mata lagi
hahahah dan ada yang kenal
yezzaaa BELLA AFFENS suati ketika dahulu somaso zaman kogomilangan katonyo!
akhirnya bertomu jugo kami..
biasonyo kalu orang yang dah lamo tak jumpo mosti macam
"wehhhhhhh nginduu hang!!!! lama tak jumpaaaaahang pa habaqqq!!"
lopeh tu laga-laga dada bagai miahahah
tapi kitorang tak pun
jumpa pun macam 
"hai...ok jum mekap.."
-..-' sangat berlagakk miahahahhahaah
hajat si Bella ni nak poyi majlis kawen...katanya bio penganten kalah...
den pon layi...tarah muko ehh sampai jadi topong ! :'D 
ado aku kesah



Eyeshadow tu aku buek smokey eyes


The kening :D



siap-siap semua kami pun beransur sobab ado hal lain perlu diuruskan..
kepado sesiapo yang teringin rasoo makeup penangan cap tangan den boleh inbox den terosss dokek sini




den akan balas secopek yang mampu

:'D dan kalau nak tengok hasil gambar yang lain boleh klik dekat klink tu jugak :'D
dengan sukorela :'D

sekian terima kasih

Tamat


salam aidilfitri ;D dan salam kerdekaan!!
sayang MALAYSIA!









9 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!