emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, September 10, 2012

KUCING MENARI


Siapa kata aku tak ada kucing?
aku pon ada meh..
aku sayang kuceng!
aku beli kuceng ni rm20 hengget malaysia
murah kan
time tu aku dengan cinta hati jalan-jalan dekat uptown kota damansara
lepastu jumpa sekor ni
ya allah!!
comelnye!
aku pon lagi dengan gedik tahap maksima
"b nak b!! nak b nak meaw meaw!!"
:'D miahahahahahahah 
semangat wajanya aku..
aku pon keluarkan note rm20 :'D
"beli ye kak"
"jual dek "
kuceng aku siap pakai riben agi..miahahha kau hado??
non hadoo!

:'D

nama : Momo
nama facebook : Abang Momo Ketak
jantina : Jejaka tak minat perempuan
umur : 2 minggu
warna bulu : cekelet perang
sifat : periang
hobi : menari goyang ekor
makanan kegemaran : bateri
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.





                       

nilah kuceng aku
tekan PLAY ye :) 

~meawww~  (o)_(o)
                    (  "_____" )
                     (_)______(_)

sayangilah kuceng anda



0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!