emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, February 1, 2013

Inilah lagu yang ada dekat cerita SETIA HUJUNG NYAWA

      ✿  Assalammualaikum  


     gara-gara sekarang ni demam cerita setia hujung nyawa, termasuklah aku feminat setia cerita dan pelakon
     dalam cerita tu gigih ni aku cari lagu yang ada dalam cerita tu. haaaaaaa kerlas sangat kannn mihmih. so 
     dekat sini aku senaraukan antara lagu yang dimainkan dalam drama tu antaranya :  



  • Lagu Ada Mu Nyanyian Najwa Latiff
  •  Lagu Maafkan Aku Nyanyian Last Minute
  •  Lagu Mata Hati Nyanyian Nubhan
  •  Lagu Sastera Si Kupu-Kupu Nyanyian Mimie Haris
  • Lagu Setia Hujung Nyawa Nyanyian Fiq & Gjie ( lagu blog aku sekarang ni )
  • Ost Setia Hujung Nyawa -Setialah Pada Janji by Puteh


     

Lirik Lagu Setia Hujung Nyawa



Aku tak bisa menidakkan rasa cinta
Meski ku tak bisa melupakan salah mu
resah hatiku
Maafkan diriku
Melukakan mu


Cinta jangan engkau pergi
Jauh dari diri ku lagi
Sesunguhnya cinta kita
Setia ke hujung nyawa

Bila tersedar betapa tulus cintamu
biar apa pun yang menghalangnya
tak kan pernah bisa
dari diriku
menjaga cinta mu
tuhan tolonglah aku
satukan aku dan dirinya selamanya


maafkan diriku
melukakan mu
cinta jangan engkau pergi jauh
dari diriku lagi

sesungguhnya cinta kita setia ke hujung
nyawa
cinta ku tetap di sini
takkkan pernah jauh dari mu
oooooo


Lirik Lagu AdaMu – Najwa Latif

                                                               Merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniakan di dunia

Kau berikan ku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan

Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu

Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu

Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu

ku merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan


Lirik Lagu Sastera Kupu-kupu - Mimie Haris

Betapa kelam buat aku tak termampu
Di manakah mentari
Yang dahuli disisi

Betapa kejam bila sayapku kau patah
Tubuhku pun melemah
Diriku pun merebah

Sakit ini
Adalah Setia yang tak pernah kau mengerti

Berharap kasih moga engkau mampu memahami
Walaupun bukan sekarang
Bahagia menjelang

Berharap kasih moga engkau mahu untuk bersama
Andai musim pun berubah
Dirimu kan datang

Aku si kupu-kupu
Hinggap di kuntum hatimu


Lirik Lagu: Maafkan Aku - Last Minute 

(verse 1)
Dan apa
Yang kau mau kan dari ku
Telah lamaku kata
Yg ku cinta sepenuh hatiku

(verse 2)
Sampai bila
Harus aku menunggu cinta mu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yg pertama..kucintai

(chorus)

(1)
Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yg dapat menemanimu

(2)
Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata,
I said i love youu..


 
     ok ini jelah aku share. yang lain maybe korang boleh cari sendiri dengan tajuk-tajukyang aku dah bagi tu.
     dan aku sendiri pon dah buat ringtone semua jenis alert phone aku lagu dari drama ni sendiri.
     miahahahahah demam sangat  dengan cerita ni. ok by! tq  baca :'D





   

2 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!