emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, March 27, 2011

cinta cornetto + 100 plus

andai si dia mereview blog ini dan melihat ini...sesungguhnya ini adelah khas tok nya :')


klik pic di bawah tok lihat lebih besar

miss u ...



hei pujaan hati apa kabarmu
ku harap kau baik-baik saja
pujaan hati andai kau tahu
ku sangat mencintai dirimu

hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

hei pujaan hati, pujaan hati
pujaan hati, pujaan hati


mengapa kau tak membalas cintaku
mengapa engkau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membeku
hingga kau tak pernah pedulikan aku

cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku

hei pujaan hati, pujaan hati

hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

.......


Aku Masih Termenung
Di Tengah Kesepian
Berharap Sesuatu
Yang Tak Pasti
Engkau Sangat Menjeratku
Sungguh Ku Hanya Inginkan
Hatimu Yang Telah Termiliki
iblis Di Dalam Dada Ini
Terus Mengusik Keyakinanku
Ku Bertanya Apakah Aku Bisa
Memiliki Hatinya
Aku Merasa Tenang
Saatku Mencoba Untuk
selalu Membayangkan Wajahmu
Iblis Di Dalam Dada Ini
Terus Mengusik Keyakinanku
Ku Bertanya Apakah Aku Bisa
Memiliki Hatinya


p/s: b... this song for u b... :')... hayati ye b... ermmm :'(

3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!