emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, March 7, 2011

love bunga querida

6 mac 2011 date yang sangat-sangat sakit bagi aku...akan aku ingat sampai bila-bila..
luahan...erm....apabila ...maaf terlebih dahulu jika saya berkasar bahasa..tapi...saya hanya luahkan apa yang ada kat hati saya.saya memang tak boleh terima apabila seseorang mengatakan yang saya bercinta dengan orang sebab pndang HARTA + RUPA ..anda tak kenal saya...jadi anda x boleh nak nilai saya macam tu...sebab anda x kenal saya...hanya orang yang betol-betol terdekat rapat dengan saya bertaun dengan saya saja tahu saya ni macamana.maaf lagi skali jika bahasa saya kasar...tapi saya memang F.U.C.K dengan orang yang berkata sebegitu dan judge mcmtu...sebab anda x kenal saya.dan anda x berhak kata seperti itu dan anda juga x boleh samakan saya dengan orang lain or sapa2...x semua orang sama..masenk2 ade berlainannya...saya bukan jenis yang bercinta lihat semua itu..ye saya tahu lagi2 zaman moden ni semua orang lihat pada rupa + harta..tapi kalau banyak aset skali mana pon tapi hati x suke , x sayang, x love x guna..sebelom ni, ada je anak datok + anak tan sri cuba ambil hati saya..sangat kaya, kirenye "cuci kaki" jika saya terima mereka..tapi saya tolak mentah-mentah..saya x boleh terima sebab hati saya x ada rasa sayang + love + kasih kat mereka..saya x reti tipu perasaan hati saya sendiri..saya x boleh paksa diri saya tok terima mereka even mereka kaya anak datok + anak tan sri + ada rupa yang sangat kacak mcmana skali pon...tapi saya tolak..sebab saya x de perasaan kasih pada mereka..itu yang apabila orang cuba katakan saya bercinta melihat pada rupa + harta saya sangat2 F.U.C.K sebab itu bukan saya..x boleh nak judge orang sebab anda pon x kenal dengan saya or sesapelah ( orang lain )..kalau saya dah suka seseorang tu, saya kalau dah sayang seseorang tu saya sayang betol2..semuanya datang dari hati..saya ingat lagi dan akan ingat pesanan "insan" ni sampai bila-bila " IKOT KATA HATI " ... die selalu tekan kan saya bende tu...saya gunekan nasihat die even saya buat2 apa pon.. saya ikot kata hati saya...bukan ikot orang + sekeliling..dan yang sangat2 terkilan apabila ade yang cuba rapat kawan baik dengan saya tapi sebaliknya ade dalang...if x suke...boleh berundur..dan x perlu lagi updates apa perkembangan saya..sebab x suke..jd perlu ke updates status/ perkembangan saya.. x perlu..dan saya pon x perlu "KAWAN" jenis ini..tapi apa yang boleh saya kata..jangan judge orang if kamu sendiri pon x kenal betol2 orang tu..dan jangan sama kan dengan orang lain...sebab x smuanya sama..x kire lah sama jantina or lain jantina...

5 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. bwtol tu cik munge, tadea sape behak ckp kite mcm tu sdg kn dea ta kenal kite betol2. n kawan mcm tu kita ta perlukan untk di jadikan kawan. dan orunx mcm tu jgak. kita patut jauh kn diri dgn dea. cik munge sabo bebyk k.

    ReplyDelete
  2. bunga..
    pedulikan ape yg org ckp..
    hny kte yg tau diri kte cmne..

    btw i bru follow u smlm..
    jmpt la blogwalking ke blog i klu ade masa ok dear?

    jgn sdh2..
    tenyum sket..
    bunga cntik nmpk lesung pipit :)

    ReplyDelete
  3. bunge bwk2 bersabar tau, xperlu kwn mcm tu yg jadi duri dlm daging hidup kite, yg pntg kne cari org yg btol2 ikhlas dgn kite

    ReplyDelete
  4. Sis munge jgn la sdih2..
    btw nape munge block kte dkt FB ek?
    kte ad t'lpas ckp ke?
    Kalau ad, kte mintk maaf dkt sis.
    =(((

    ReplyDelete
  5. k.munge. . sabar lar aek . k.munge kuat =)
    ignore kn dyeorg tuh . . doa2 manyak2 aek ^_^

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!