emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, March 30, 2011

mata doll gimana mau bikin??


ok....mata?doll look?dam jadi trend buat anak2 gadis sekarang ..termasok aku..kui2x..comel je an an ... erm amai act inbox aku "kak bunga camne ek nak buat mekap mata nampak besar?"... aku ni adehhhh 1st kali lam ati.... yelah...sebab yang membuatkan mata nampak besar adelah KUASA LENS...CONTACT LENS...kalau xde lens 16/17mm so jangan arap lah nak dapat mata BESAU GEDABAK MOLAT2 ..yelah...mata original 14mm an? ke aku silap? tah lah...tapi kesik an an? x molat besau cam doll look yang kowank idam2 an tu an? so kalau korank mekap camne pon lah bagi besau lah camne pon tapi jawapan bagi aku.. ( x tau lah bagi orang lain )... tetap sama! x kan menjadinye mekap BIG EYES uh.. sebab?? xde kuasa LENS... ok... aku bagi contoh..



atas uh ori....see..kesik an? then bila pakai lens pehhh! naik up volume die..besar an?? plus makeup bagai...tu yang baru boleh bagi nampak besau...sebab macam aku cakap..korang mekaplah bagi mata besau even orang uh mata sepet ke, mata tejuih ke hape..tapi kalau x pakai lens BIG SIZE harapan tinggal harapan lah...kikiki.. so bile dah ade mata doll mesti orang tengok camni..



"ewwwwwwww eeeeeee mata becaa acam doll lah akak ni...adek shuke...moyat2 cam guyi..."

so.... kalau nak dapatkan big eyes senang ..ikot tips ni :

1- beli lens 16/17mm
2- makeup gelap macam black color ke...
3- pakai fake eyelash...

pehhh mau bedarah mata camni..lagi2 mulu mata uh cam payung dah ase bile pakai...x nmpk awan ..bagaiii~

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!