emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, March 20, 2012

APABILA DIRI KU DI SRI PENTAS TV3 UNTUK WANITA HARI INI

ni pic pas abeh on air LIVE WHI TV3 :)




Tak boleh panjang lagi ke tajuk?? -..-' kasi siap dengan kesimpulan alang-alang ke laut... puih!! ok foinee.....


Date : 19 mac 2012
Lokasi : Sri Pentas TV3
Rancangan : Wanita Hari Ini




malam tu....
" esok datang ye jam 10 pagi... kat sri pentas " kak yasalma sms aku
" betol ke ni?? tq akak! " aku reply

tq kepada kawan aku ida mansor kerana cadangkan aku kat kakak yasalma... sangat terima kaseh :)
alkisah.... sangat nevossssss u allssss.... tak tido malam huahuahua..! menunggu hari esok! sangat-sangat tidak sabar..tapi sangat menyiksakan bila bangun pagi.... bangun jam 6 setengohhh pagi....

keesokkannya ...

bertolak dari rumah jam 7 eampat puloh 5 pagi tetapi sudah jem di depan rumah T_T ... lampu traffic light....ok foine!! dan kemudian derive menghala ke tol bt.9 yang sudah dimansuhkan tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! mak aii jem habaqqqqq maiii! @___@ menjuling mata aku melihat kecantikan kereta-kereta yang tersusun rapi di jalan raya membuatkan diriku gementar takot orang "mencium" kereta BMW i dari belakang.... ok foinneee!!! dengan mulot sentiasa kumat kamit membaca bismillah aku pon tekan minyak tott tett toot tett... dengan penuh berhemah lagi ayu :"> ... tapi hati!!!! bayangkan duduk di jalan raya yang samam selama 20 menettttt!!! boleh siap berak,kencing,nerak balek kot! >.< sangat osem! so tak guna mansuhkan tol bt.9 kalau keadannya maseh sama derrr... kemudian berjalan menuju ke jalan taman connought.. ( betol ke aku eja.. ape de hall...bukan jalan aku ) ... wahh osemnye JEM tok kali ke dua... selama 15 minitlah aku duduk kat jalan yang sama kannn..siap boleh berkemah kat tepi jalan sambel ngorat apek jual paper dan mapley jual roti pon pon....lepastu... deriveee...ohh jem sebab orang berpusu-pusu mengahala ke jalan bandar tasik selatan ( tangan tiba-tiba gatal akibat dicium nyamok hitam durjana -..-' damn!nak pukol nyamok aku tak suke sebab darahnye , taiknye nanti abeh hancur kat kulit i -..-' cis! shuh shuh.. ) .. lepastu legaa.... derive lajuuuu... sekali brekk!!! OMG!! JEM paleng lama tok kali ke 3!!! kat jalan lepas tol 5 posen yang telah dimansuhkan.. wahhhhh sangat gedik, osem, %&*((!***@))@ jem nye yang @$%&&@#(#))!!! blurpp!... bayangkan selama setengah jam duduk dijalan yang sama umpama menunggu giliran ambil tiket wayang kat mid valley :) .. bepeloh! jimat minyak! risau amat time ni kereta kemain rapat-rapat....! kang tecium kereta aku memang tak lah kannnnn!!! ... lepastu jem lagi sampai ke jalan SEPUTEH.. epan mid valley nak menghala ke SHAH ALAM, PJ, BANGSAR tuuu... jem jem jem ! so lagi sekali..tak guna mansuhkan tol.5 posen kalau keadaanya sama jem bagai! ( macamanalah orang yang kerja kat PJ,S.ALAM,BANGSAR,KLANG ngadap jem bagai ari-ari? ) mau koma aku jadinye -..-'... lepastu kereta BMW aku menghala ke damansara naseb baik naik belah kiri flight over <<--- betol ke ? aku tibai je huahua.... so dengan hati riang aku derive dengan penuh gembira bak teletubbies nyanyi keriangan... kemudian...jumpa encik sayang aku! aku nak dia ade kat sisi aku..teman aku :"> aww aww.. tq kepada encik sayang kerana sudi temankan tunangmu ini pada ari tersebut huehue ^__^' lepastu .. skip skip skip!... masok bilek mekap ^__^ huaaaa manyaknye retissss u allssss.... tapi kite buat bodoh je...anggap DIVA katenye.. huahuahua.. erkk...? lepastu... dok la bilek mekap... aku dimekap oleh kak sue hashim mekap retis pemes emes.... die ni mekap pelakon, penyanyi, retis-retis uh.. wewit... sangat osem mekap-mekapnye ok.! aku suke die mekap muka aku sebab nampak natural dan yang penting foundation tu macam ori je tengok tau... so kite tak tau kite ni mekap ke tak mekap meh... ( haishhh penatnye membebel )






ni antara yang aku adelah... sumber dari ihsan facebook ... ;p....

mau tak ketaq lah ... even aku dok diam gigel totap ado tapi aku totap menten huahuahua.... kalo sape yang tak tengok lagi boleh tengok kat www.tonton.com tapi makesure kene REGISTER dolu!! pastu baru leh tgok.. mase nak register uh bahagian POSCODE <<--- korang tak yah isi! biarkan kosong... tau ! :) pastu carilah wanita hari ini episode 56 hokey... sangat bermakna...halah hingat sonang nak masok tibi.. huahuahua ( agak-agak nenek atok aku tengok tak kat kampung? )


pic ni aku dapat kat paper berita minggu!.... tq diana amir sebab gayakan style LBQ STYLE... tingat balek time ni die mintak aku ajarkan die cara LBQ STYLE yang aku ciptakan tu ... suke sangat bile die sukekannya... lebiu!!

p/s : tengah layan cerita baru kat tv3 , ganti cerita VANELLA CEKELET...

4 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wah..dh msuk tibi 3 iyer..sempena pe iyer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lama lg cik bunga jadi artis daa... tahnniah dear... :)

      Delete
  2. jom tonton pelbagai saluran tv dari dalam dan luar negara seperti Discovery Turbo.Discovery World Hd.Discovery Channel.History Channel.Astro Ria.Astro Prima. Astro Oasis.Tv3.Tv2.Bernama Tv.Al Hijarah Tv dan banyak lagi secara percuma di > http://setcast.blogspot.com/2012/04/live-streaming-malaysia-tv-tv-online.html ,anda jugak boleh mendengar pelbagai siaran radio Online malaysia di > http://setcast.blogspot.com/2012/03/malaysia-radio-online-listen-live.html secara percuma ,jom terjah

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!