emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, March 29, 2012

Kita makeup farah tunang

Assalammualaikum... kali ni kita nak share yang kita haritu makeup customer kita untuk tunang dia..wah sangat osem! sambal potai masakan omak ehh menyontap dado den ni ha! " makcik! buwek layi!!" ok foine! Farah ni nak tunang...tq dekat sepupu aku sebab pekenenkan aku dekat beliau...huehuehue.... so tema bebas! aku pon apa lagi...conteng-contenglahh ..yinge yinge!
Kulit dia tak ada apa masalah cuma tiap kali makeup mata die berair dan itu sangat merobek hati ku... halah banyak kali nak lap mata dia...berhelai-helai tisu aku lampirkan.... so inilah hasilnya!..






aku buat smokey eyes...warna pink dan hitam....aku suka smokey sebab seksi dan osem! syukur semuanya ok....

p/s : nak dapatkan khidmat makeup dari kita?? emelkan ke lbungaquerida@yahoo.com


servis makeup : photoshoot,wedding,tunang,dinner,nikah,sanding dan lain-lain dengan harga yang berpatutan... nak tengok hasil saya dengan lebih lanjut sila ke fb taip kan OWN LOVE BUNGA QUERIDA ( FAN PAGE ) .. jangan lupe klik LIKE yeahh bebeh ! ^__^

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!