emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, October 1, 2012

Langkawi part 2

     Ok kita sambung entry yang lepas.dan terima kasih sebab sudi baca part karangan seterosnya dongan penuh keayuan,kekacakan,kemanisan dan sebagainya.do i care?miahahah*gelak jahat.macam entry lepas aku citer pasal pasir hitam an an an.so kalau nak kesana free je.tak de bayaran so dun worry be gedik-gedik mehhh :p.lepas,dah habis je lepak sana,now tujuan kitorang nak ke cable car katanya.yeah yeah masih dalam keadaan tak mandi,oh sangat asyik :">



      Lupa pulak,kalau dah sampai Langkawi kenderaan an tak ada,so ada yang kena sewa motor atau kereta tapi macam kitorang kan ikot pakej,siap bas semualah sampai sana.encik Sani lah yang bawak kitorang jalan-jalan area Langkawi dan tak lupa abang ombak rindu adalah orang yang bagi penerangan tentang tempat-tempat kat langkawi ni.so tugas encik azri bergabunglah kiranya dengan abang ombak rindu apatah nama.lupa pulak tapi dia nyanyi sedap woo..miahahha.pnggil dia abang ombak rindu sebab die lah yang bawak kapal masa si izah nak datang kl naik bot uh tak silap.ke salah?ahh lupa -..-' bebulu aku nengok citer ombak rindu uh.



     Dan kau mampu ke dengan tak mandi 1 hari pergi berjalan-jalan kek langkawi dengan lagak dah mandi?miahahah.sangat-sangatlah berjaya kitorang menjayakannya.dari pasir hitam ke cable car mengambil masa 45 minit jugalah tak silap haku.*ingat-ingat ayam sebab terlampau banyak makan cekelet.sampai je sana kemain manusia ramainya orang masyallah.yelah kan hujung minggu so no wonderlah ramai manusia an an an.


masuk-masuk je jumpa tasik
tiba-tiba kepala hotak aku berkata-kata
"di itali kah dahku"



jangan tak tau dekat sini pun ada kodai shushi aww aww
so kepada korang yang suka makan sushi uh boleh singgah sinin



     Punyalah bebulu time nak tunggu giliran nak naik cable car.6 kali tawaf jugaklah ikut giliran sebab manusia yang ramai.nak tak nak kenalah tawaf dalam besi beratur yang diorang sediakan.bebulu weh dah lah paneh,dengan tak mandi,masam ketiak semua supa ikan pekasam..miahahah 



     Dan kalau korang nak naik cable car ade pricenya.tapi aku kan rombongan sekolah so 
dapatlah murah miahaha.


Dewasa : rm 25
Kanak-kanak : rm 18
Bawah umur a.k.a baby/separa baby : free


satu cable car boleh naik 6 orang maksima


eh eh mak engku? :O
bergambar dengan mak engku mentar



ketinggian adalah sangat tinggi
aku naik je aku dah mengucap panjang T__T 
sangat mengerikan tapi asyik!


cantikkan pemandangan?
bila kita berada dalam cable car ni kita akan dapat tengook semua ceruk!
sangat tak terkata sebab sangat cantek.tak tau nak cakap camne 
tapi better korang gi sendiri dan alaminye sendiri


aku dengan adik aku dan budak laki uh pelajar mak aku
wishnu namanya.baru 13 tahun


titian silaturrahim yang menggetarkan jiwa
tapi tak dapat naik sebab under in service
alahai sedih T_T
tapi sape yang rasa-rasa nak bunuh diri uh aku cadangkan inilah tompek eh yang sesuai tok mereka-mereka
yang nak lagak ala-ala superman secaro freelance dengan bangganya dipersilakan :)



dikelilingku adalah kabus yag membuak-buak


aku


aku lagi


yeah dan aku lagi tok sekian lamanya -..-' embekk


dari pemandangan atas


up up in the wayyyyy


eh eh aku lagi?


dan tibalah kitorang kek kemuncak
yeah 700 meter dari aras laut
bapak sejuk perghhhh


kabus-kabus mula menggedik
si kelautan tu? sangat osem bukan?
kebiruan aja deh

     Tapi kalau korang nak tau time naik uh ok lah lagi jiwa raga ni nak ngadap.tapi time nak turun uh tak menahan.korang bayangkan benda uh dah lah tergantung,sekali dia ala-ala menjunam ke bawah tak ke innallillah T__T..memang buasir aku cakap siapa naik ni.lagi-lagi aku ni gayat tinggi tapi berlagak berani memang aku mengucap awal-awal + "segala kata cacian yang telah aku berikan.."*nyanyi,memang sangat mengujakan T_T 



mood menari dayak 
eh ah eh ahhhh*nyanyi

     Dah penat bercable car bagai jam dah petang so dapeklah kitorang balek ke hotel.hotel kitorang terletak kek pekan Kuah.sangat dekat dengan kamdar,kedai makan,dan sebagainya.kironyo macam tongah-tongah lah ha camtu.kitorang punya adalah pakej dan apa yang aku tau selama 3 hari 2 malam aku perlu bayar rm 260 sahaja dokek ibu den.so kalau dari segi makan,hotel hanya sediakan makan pagi je.makan petang,malam semua selain pagi kenalah tanggung secara sdn bhd a.k.a sendirian berhad.itu pakej akulah,tak taulah pakej lain camne an an.



     Tapi agak legalah bila dapat sampai hotel dan mandi bagai.lepas jugak hajat nak mandi walau dah puas masamkan ketiak masing-masing + beger masam..kalah ikan masin di laut.miahahah.





inilah hotel bahagia yang menjadi tempat penginapan kitorang.
bahagia sangat



ok sambung next entry pasal hotel,kota mahsuri dan sebagainya ^__^



terima kasih sudi membaca penjelajahan ku ini





0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!