emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, October 28, 2012

Mekap customer taraaa.....

     Assalammualaikum.


     Kali ni more to picture bebeh. yeah sebab aku tau ada certain manusia lebih suka view picture dari baca karangan yang panjang ela. *aku lettew :'D ok foine! dan dan kali ni aku nak share antara mekap yang dah aku berjaya lakarkan! cewah lakarkan lah sangat kan..! di muka customer aku :'D ada yang tema dinner, tunang, photoshoot :D kawen? coming soon bebeh :") * counting days



tunang


tunang


tunang


tunang


dinner


dinner


photoshoot casual


photoshoot casual


majlis kahwen


majlis kahwen


dinner


dinner


dinner


dinner


     So ini antaranya ... ada lagi! tapi coming soon bebeh dan coming soon juga aku upload. dan kalau nak rasa penangan servis makeup dari tangan aku, korang boleh lah emel aku di lbungaquerida@yahoo.com  :'D tq bebeh~

p/s : dah dapatkan majalah HIJABISTA cover sheila amzah? ada saya dalam tu . cari kalau dapat heheh ;p


1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!