emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, October 2, 2012

oh my god!!! Sinar dan majalah Rapi?!!!

Kenapa?kenapa?kenapa?gemba bumi ke hapa weh?kikiki.taklah,.actually nak share je.ritu dapat mesej dari kakak paper Sinar mengatakan al-kesah Love Bunga Querida dah keluar ;'D.ngeh ngeh.hari Ahad.pulun aku bangun pagi pegi kedai aci beli paper.nasib baik hado.kalo non hado?T__T


paper Sinar 




Syukur,dan terima kaseh kepada kakak Sinar yang sudi mencoret al-kesah dahku ini yang tak seberapa.
Lepastu tak lama kemudian keluar majalah Rapi.Muka aku telah di dimekap oleh Cik Non.cantek mekapnya dan aku terpaksa padam mekal hasilnya sebab aku nak ke pejabat.Kerajaan kan,tak boleh tobal-tobal kang ada pulak makcik-makcik yang sok sek sok sek.ish-ish.





ni majalah Rapi yang terbaru sekarang cover Ayu Raudhah



 Syukur diberi peluang ini walau aku tak adalah secun macam model vakvakvoom uh.Terima kasih. :)

5 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!