emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, November 27, 2010

award blog

pehh... aku dapat award?? ( gosok2 mata ), aku dapat 2 award dari insan ini...
cam x caye..yelah blog aku an cam hape tah......( ayat pasrah ) 
tolonlah nyah!! x kose maq tau..jeng3... aku nak ucapkan tq kepada 

beliau lah yang tag aku...aku xtau nak tag camne.....aku copy paste link blog die ...agagag.....x kose maq tau heheh...


yang ni aku dapat dari cik mila...
mila ok...bukan mila wassup2 af uh..jeng3...

1st : thanks the person who gave you this award and the link of the person
  • wanna say thankz to cik mila...hargai sangat......jeng3.....leleh ingos maq ni tau x...
tell 7 things about yourself

  • suke conteng muka ( makeup )
  • bangun tido jam 11 paling lewat
  • suke minum susu
  • geli lipas
  • suke usha orang
  • sombong
  • mesra
...........................................................

ha yang ni lak dr cik http://shapurpleungu.blogspot.com/

tengok .lawa an award die tag kat bawah ni..jeng3......heheh....tq so much...
hargai sangat....yelah....sebab memang x terpiker pon leh dapat award
selalu tengok blog orang lain dapat award
kite x depon sobbb sobbbb  ( lap ingos pastu calit kat pintu )

1 ) NICKNAME UNTUK TUAN EMPUNYA BLOG 

  • Teratak Roses..sebab aku suke bunga roses...wangi + cantik + segar + ceria  omantik + comel cam aku.lalalalal~ jeles...!

2) UCAPAN UNTUK SI PEMBERI AWARD

  • bahawasanya sangat2 malu..aww aww :"> alu maq....
  • teruja 
  • asaited
  • gedik
  • geli2
  • tq so much coz sudi bagi award......aww aww aluu :"> maq suke
3) 6 FAV ARTIST / SINGER / GROUP 

  • LOve bunga querida
  • once kariem
  • ibu 
  • ayah
  • adek
  • kawan




1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. hukhuk nk jgk award!!!!
    auuwwwww jeles...
    nnti follow blog sis klip kertas...tp blog comot jer :-p

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!