emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, November 4, 2010

jangan berharap dan tidak mahu bagi harapan


cinta..
sesuatu yang sukar untuk  dimengertikan..
cinta juga sesuatu yang tidak mudah untuk dimiliki
kerana...
cinta tidak dapat dipaksa
cinta hadir secara tiba-tiba..
andai kiter terpisah dengan orang yang kita cintai
relakanlah..
kerana....
andai kita bersungguh mencintai seseorang, kita akan bahagia 
melihatnya bahagia..
tapi.....
andai hati kita tidak rela ..
sedarilah...
perasaan itu sebenarnya bukan cinta
tapi lebih kepada ingin memiliki...

.............................................


aku dapat banyak aduan..banyak mata-mata lelaki yang sedang menskodeng aku..erm..jangan ingat aku x tau ok wahai lelaki-lelaki di luar sana..aku xtau nak cakap camne...aku takot ...aku layan mereka biasa je..macam aku layan orang lain..semua sama...
aku x nak dengan layanan aku mereka disalah ertikan..maksud aku..aku x nak mereka ingat aku layan bak kata nabil baik punye nanti mereka piker.. oh..die dah macam bagi green light.!
no..aku anggap kawan je..x lebih dari itu...dan jangan pakse aku tok accept korank!..aku banyak sabar...banyak diam..banyak mulot ngadu kat aku hal ni..so aku dah tau siapa certain2 jejaka yang try dok tanya aku itu ini...aku x suke lah..sebok dok tanya pasal aku...sebab aku pon x sebok x tegedik2 tanya pasal mereka..apa mereka suke ke hapa...just normal je lah...kawan2 je lah cukop...macam semua orang tau..hati aku ni dah tertutup yang amat rapat-rapat tok mana-mana lelaki..ye! memang kalau ade yang nampak aku layan guyz cam mesraaa ( ala2 bob af )...
tapi dah orang wat baik ngan aku..aku wat lah baik..if u respect me i will respect u!
aku susah nak cinta ni.. belom masenye lagi..kalau aku dah suke orang tu, aku sendiri akan rase bende tu dan aku dengan muka x malu juga akan cakap kat boy tu "saya cintakan awak..awak je ade kat hati saya!"
ye... aku x malu tok cakap camtu sebab sekarang dah maju kot..jeng jengg...siapa cepat die dapat..siapa lambat..sorry to say..by2..aku lebih suke terus terank...senang...x yah nak bermadah2..nyampah..hoho...so aku harap..plz plz plz jangan beharap kat aku..kang x pasal2.ade yang tejun bangunan..hoho...anggap kawan sudah.. cinta saya ni mahal...tett!~ saya hanya akan cinta seseorang itu apabila hati saya sdiri terpikat padanye..~

6 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!