emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, November 7, 2010

dub dab dub dab VS MALU!!!


what? 
who?
how?
when?
why?
reason?
conclusion?
..........................................................................................


urm....mesti mende ni semua berlegar~legar kat kepala hotak kowank an?? 
eleh maq berani bet coki-coki r!! hahah..
ok..act aku pon x tau...sebab sangat2 malu act time menaip mende alah ni meoooww~~ 
tapi aku akan try jawab lah mana yang leh jawab...kalau yang xleh jawab uh biarlah rahsia..jeng jengggg banyak ngomel lak ko ni an nyah!erm..

1-what?
answer : jengg jengg

2-who?
answer : orang panggel ONCE / WAN

3-how?
answer : dari lensa bertentang mata! arghh!! retak lensa!!

4- when?
answer : masa ngah sebok menggedik-gedik ngan nyah aku
BIELA & WANIE pastu tibe2 die datang!

- why?
answer : biarlah rahsia jengg jengg (blushing)

6- reason?
answer : x yah sebok leh x!! meoooww~!

7- conclusion?
answer : dunt know... =.= sebab baru kenal so x nak gedik2 awai ngat...

..................................


hohoho itulah die...jeng jeng... die sweet, comel ok! lagi-lagi jumpe depan-depan face to face 
sangat-sangat comel!!!!!
jeng jengg kembank lah mangkok kat umah die bile die bace ni ..
lah dah memang mende betol pon... mata aku ..
aku tengok kat acc die amboih2 makin amai ye kawan2 ku meng"add" die...wah2...ingat maq x nampak ke nyahh..hahah skodeng ke nyahh wekk :p
die lahir pada 9 oct! omg! sama bulan beranak! aku pon oct .. 
die 9 oct and aku lak 19 oct...
bintang libra..jeng jengggg...
so aku dah paham sangat ngan budak bintang libra ni camne
-penyanyang
-mudah kesian
-kuat jeles
-mudah tersinggung
-perasaan sangat2 halus ok!
-dalam bergaul pandai myesuaikan diri..wah2....x kose maq tau
-tapi kalau dah marah LUPE DIRI!! X HINGAT DUNIA! 
-ade tarikan yang sangat wow!!
-tapi klu bab jodoh dr segi bintang lebih kepada 
: GEMINI
:PISCES
:VIRGO

OMG!!!!!! TOLON LAH.....JODOH SUME ADELAH RAHSIA-NYA OK..
KO X YAH GEDIK2 NAK TENTUKAN ...KO PON 2X5 JE WAHAI  CIK TUKANG TILIK !DEY THAMBI MASAM!!! CEIT!!

erm..tibe2 terKANGEN lak kat die...haishhh..bak kata die..

"Bile Love Bunga Querida suda beputik..ati mule ase tertarik..haish"

jeng jeng...tq once :) terharu..aww aww alu maq tau ha2x :">

act x tau nak taip apa sebab aku rase better tengok jelah pic kat bawah2 ni so mesti tau kot..hahah sebab act aku sangat2 malu + senyum sorank2 + dub dab dub dab + tengok pic pon haishh!!! xtau nk kata apa...asyikkK!!! hahah ..dah cam orang gile hilang anak..




ambot b penyek sebab pakai topi sawah hahahah~
vs
malu2 tucing meawwww~


yeayy saya agi comei :p bluekss!



sorry nyahhh...tercurik lak =p


kebetulan baju sama kaler ish!! asyik!!


biarlah maq yang rase...biarlah maq yang tentukan ...
aishhhhh malunye.hahahah gediks!!! asyikk! jangan ade yang terjun 
bangunan ye ... maq x mo tanggungjawab..tett!~

"  i miss u b "


b= berokband
b=babun
b=boncit
b=boroi
b=blog
b=biela lessy maq yg tersayang!
b=badigol
b=buaya
b=busuq
b=baby
b=buasir


^________________^ heh~

6 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. acecehhhh cin bunge udah dicoco vitamin 'c' lah haha

    ReplyDelete
  2. ooooo owhhhhh...
    adik munge sudah dilamun C.I.N.T.A...
    doakan smoga bhagia selaluuuu

    ReplyDelete
  3. wow!!
    i yg xcited ni munge..
    pastu tiba2 terasa yg munge tau je i add dy..
    hehhehhee
    sgt cocok oke munge.
    CG doakan munge sntiasa gembira n pandai wat pilihan yg tbaik utk diri munge.
    namo sedih2 dah pasni awww..
    mmuaacxxxx

    ReplyDelete
  4. uikk.. nyah pun sayunk kau k.. kau lesbo terhebat.. i <3 u sayunk!

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!