emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, November 11, 2010

"mengintai langit"

" cinta itu kita sendiri yang akan rasa, ia datang bukan kerana paksaan, terpaksa atau apa... tapi
ia datang dari HATI..rasa hati.. kita sendiri yang akan rasa cinta itu..itulah cinta..." 
Create by : ~ LBQ~

....................................................................................................................... 

Dia sangat 
comel
jambu
kacak
itu yang aku nampak
lain orang lain pandangan
bila berbicara dengan dia, rase senang , selesa , nak tersenyum jee 24 jam kalau boleh!
dari luar gayanya kasar tapi bila kite selami..
die sangat lembut..bak kata orang omantik gtu ewahh~
suara die lagi lebut dari suara aku kot bila berborak.. sebab die cakap alahai... 
cair seperti eskelem cair jejak
  lantai
pemalu , penyegan , pensenyum , itulah.. ermm..
setiap saat.. ingat........................
sangat manja seperti keanak- anakkan
tanak-tanak yebina!
tesenyum sorank-sorank bila pikerkan ia..
bukan gila!
tapi... erm..hanya aku , dia , dan - DIA yang tahu apa yang aku rase..
omg! sebelum ni hidop penoh dengan air mata..sampaikan kawan2 risau dengan keadaan aku yang
x terurus.. sampaikan aku dah down down sangat lepas apa yang berlaku..
tapi sekarang... i got a special gift!
thank god..syukran jazilan!~
erm...
now hidop berubah...
mase berubah...
die buat aku tersenyum
die buat aku "hidop"
..............................................
siapa??
biarlah rahsia......


maafkan aku kerna menyintamu
maaf jikaku tak padan denganmu
tapi ku berjanji 
kau juwita hati
akan ku jaga hingga akhir nanti
maafkan aku teros memujamu
maaf aku yang terlanjur merindu
di dalam hujan renyai
aku mengintai langit
mengharap engkau akan setuju
menyintai aku...


0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!