emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, December 10, 2010

~cara pakai selendang "SALJU" by LBQ~


ok atas req orang amai gak...dok inbox aku " camne pakai sledang cara munge uh..ajarlah ajarlah "
so aku pon akan tunjuk camne...aku kan suke share kedarok ni..sharing si caring ewahh x kose maq..
x gune kalau ade ilmu tapi x share...x bawak kubo pon nyahh! so share2 lah an an...
sebab kalau aku gi mana2 pon aku akan gayakan camni..selesa + cantik + simple
pekakas yang pelu siap sedia tok beperang adelah jeng3.... dub dabb dubb dabbb :

- selendang
- tudung PEMALAS tp topi keras ( so klu angin xdelah kemek + lebur )
- pin comel
- selendang ikot perisa ajinamoto masenk2

.....

so macam mana nak wat??? leh tengok lam video...hikhikhikhookk...
x paham?? inbox me kat fb ..

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!