emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, December 9, 2010

KELAHIRAN LENCANA BLOG LOVE BUNGA QUERIDA YANG KESIK ASYIK!!

Hohohoho....
kehadiran lencana / logo menaikkan seri blog aku
nampak tak kat tepi belah kanan...ngeee kesik je an an an..
kenapa? sebab tuan blog kesik molek tu yang kesik
acehh cehh jimat ink ko nyahh!!
macam lencana sekolah kowank2 dulu ade maksud yang tesendiri
ha camtu gak ngan lencana aku
jeng jeng jengg
mengumumkan ketibaan lencana kesik moleh 
mengadap ke pentas!!!

.................................................................................................................................


inilah dia baby baru kita yang baru je lahir...
selepas satu2 keluar dari perot ibu yang x dapat discan dari usus uri sapa
tapi terlahir gak...

means :

- yellow : periang ( yeah itu aku )
- green : cinta environment yang fresh ala2 ALICE WONDERLAND ( suke2! )
- purpel : funky ( suke ronggeng )
- pink : manja + cute + cup~cup hemo2 ( aww aww aluu :"> )
- orange : kuat lapa ( sememangnya aku kuat lapa hikhikhikhoookk! krohh!! gelak keldai tesepit halkum )

............

so macam sedia maklum negeri2 bukit tebungkang..bahawasanya aku memang suke share pasal kecantikan ewahh gitu..so no wonder aku ade wat tuto mekap aku kat youtube..
korank leh lah terjah kat youtube taip : BUNGAYUMICHI
ha klik nama aku pastu pastikan kua page background aku tau...acehh cehh..baru lah feel gtu aww x kose maq! dan aku sendiri po banyka lagi yang perlu belajar..so kalau ade yang x suke cara aku ..apa leh aku kata 

- ade aku kesah
- janji aku x kaco laki ko 
- janji aku x usik muka ko
- janji aku x toreh muka ko
- janji aku x usik duit ko

tapi kalau ade yang suke uh tq so much....ini je yang aku mampu...maaf if ade yang tekurang or telebih...no bodyzzzz is perfectzz..so SEBELOM JUDGEZZ ORANG, CEMIN BODY TU DULU KAT CEMIN HIKMAT KOWANK! JGN EGO SGT OK MINACHI MASAM! XDE SP YG SMPURNA...TP KLU RS2 DH SMPURNA SGT..MKNENYE SIFAT PERASAN TAHAP BABUN BEBULU MMG ADE LAM DIRI,USUS,LIMPA ANDA
....
dah ni jelah aku nak bebel...
ha lagi 1....pasni semua video aku akan post kat blog aku .x de lagi kat FB WALL ok baby? 




0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!