emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, December 10, 2010

how to wear false eyelashes


ok macam sedia maklum aku dah x kan post video kat wall fb
just kat blog je...ok baby....jeng3...
sebab leh aku membebel karangan kat cni bnyak ciket...
atas req. orang amai....aku pon buatlah video cara pakai bulu mata pelesu ni..
ewahh nak melontik2 lak bulu ekau eh nyahh...xpo selamat melontik ekkk..
aku lebih suke tulis point2...sebab? mudah ...ringkas ...simple
so bahan2 nak wat mnde alah ni adelah :

- bulu mata ( ikot lah jenis apa kowank nak )
- gam bulu mata ( bukan gam uhu, gam gajah, gam kayu ok ..kang xleh bukak mata lak naya! )
- jari ( yelah klu x , nk kepit tang mana uikk )

sooo

1- gam kat bulu mata uh calit2 cam calit taik gigi wawawa
2- pegang tengah bahagian bulu mata
3- pap! kat lips mata kowank yang anggun gitu
4- tekan2 belah kiri , kanan
5- lengkung2 kan ...kemas2 kan...
6- tgok boleh celik + kenyit2 gedik x?
7- nikmati

SIAP!

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!