emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, December 10, 2010

cOntest



Ehem ehem...
tesepait halkum lak..
aku ade masok contest ni..makeup makeover BARBIE
( mcm barbie ke....euuu ) so aku nak mintak tolong lah
apa guna ade kawan kalau x tolong kawan an an..cehh cehh
aku baru je masok..so aku beharap sangar korank2 yang bace post ni dapat vote aku...
kalau ade rezki, adelah ..kite mencuba mana tau an ..heee...
ni link die...tapi mcmana nak vote??

1- KLIK LIKE kat page uh dulu ( mcm korank nk add org )
sebab kalau x klik LIKE, xleh vote aku...

2- pastu baru leh vote aku....klik LIKE kat bawah pic aku yawww..
pastu komen2 lah..heheheh

jasa anda amat aku hargai......support me yeah baby..pelissshh ( mata bearir + hingos meleleh )

....................................

ni link contest yang aku masok uh

♥ VOTED ME DEAR... PLIS...LIKE PAGE TU DLU BR LEH VOTED MUNGE....



so korank copy paste lah link tu kat new tab...tau tau...hargai sangat
dah vote?? nantikan saden cap KING di depan pintu umah anda ye..jeng jeng...

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!