emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, April 6, 2012

MEKAP DINNER TOK MEREKA

Coki-coki sedang berasmara dalam mulot aku tatkala ini..aku menyedutnya dengan benuh beraksi...huahua...ayat! puih!>..whatevooorr...ok..kali ni aku nk share pasal ritu aku ade mekap tok dinner..6 orang aku mekap...1 lawan 6...amacam...mau x tebongkang aku...-..-' tapi best binti syiok lah sebab diorang ni kepala pon gila-gila..happening derr...aku pon tumpang sengih malu-malu ...hasihh coki-coki ni makin enak pulak dimakan dengan pelestiknya..back to story ini adalah anatra sample-sample gambarnya..maaf kamera kurang jelas..orang susah...huahuahua...puih!











so inilah hasilnya... ingin rase air tangan ku?? emel kan kat kite terus di lbungaquerida@yahoo.com :)

terima kaseh membaca ^_^

3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. Suke2..kak bunga ada vdeo tutorial utk dinner ni tak?nnti kta ad dinner,tema pkaian elegant,bju kta wne hitam n gbung merah sket ^^,

    ReplyDelete
  2. cntik lh bunga..awk gune foundatiOn pe iyer..nmpk lasting iyer

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!