emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, January 31, 2013

Jum try Tutorial Makeup ala-ala Anzalna Nasir

       ✿  Assalammualaikum  



      hari ni hari wilayah cuti meh. jadi aku lah salah sorangnya yang tergolong dalam kelompok 
      itu untuk mencuti kan diri yang serba tak terurus sebab aku hari ni di umumkan telah
      jatuh sakit a.k.a demam + saya ceceme cikgu sakit kepala, batuk-batuk, sakit tekak. 
      mak aih one set! -..-' kerlass. gara-gara akibat baru pulang ke tanah air
      kan. macamnilah tak biasa. sebab dah biasa sangat dengan cuaca Australia tiba-tiba balik
      tanah air sendiri terus jatuh sakit. miahahahha Australia sangat walhal dekat Sabah je. bhuuuu bungaaa 


     ok back to story aku ritu kan ada record video antaranya tuto hijab lah. dan kali ni kita beralih ke
     tuto mekap mata. kali ni temanya adalah ala-ala anzalna nasir. warna yang aku guna kali ni pon tak 
     banyak. sebab guna satu warna je. warna dark brown je dari silkygirl.
     see penjimatan telah pon berlaku pada abad kali ini. :'D mihmih.


     jadi marilah kita secara berame-ramei secara berjemaah mencubanya. kepada yang nak cuba, boleh
     cuba. kepada yang tak nak, sila-silalah cuba. :'D ok selamat menonton, mencuba. maaf jika ada yang
     kurang atau terlebih. :D 


      

   
                   

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!