emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, January 21, 2013

Tutorial Hijab Selendang Lebar




      ✿  Assalammualaikum  


     haip haip haip kajangmas!.. eh eh ? ok ok. listen! listen!. hari tu... harituuuuuuu aku ada buat video tuto
     hijab an an. ala yang hijab + riben tuhhhhhhhhhh.. * muncungkan bibir terjuih keluar buih-buih. haaaaaa
     yang tu lah!. jadi kali ni aku ada video tuto hijab style yang baru. see! semangat tak semangatnya
     dahku ni kan!


     tapi kali ni aku guna shawl yang agak lebar dan panjang so bebas berkuak lentang jugaklah kot. kot. -..-'
     yang ni lah sayang :") 



Sponsor by Shawls@AYUCINTA
Photog : Okie Photography 


secara dekat lagi rapat ;p


     video? ok video ada dekat bawah ni ha. jadi selamat menonton bebeh! ;D dan dan tak lupa juga kepada
     mereka mereka hakak-hakak, dek non dek non, sekalian alam yang nak mendapatkan 
     shawl macam dahku ini, atau nak tengok shawl yang lain bolehlah ke fb nama ni ye :) 


https://www.facebook.com/Shawlsayucinta?fref=ts <<----link fb shawl tu

     selamat menonton, maafkan jika ada yang kurang atau terlebih atau trgedik ke bagai. :'D
     selamat mencuba kepada yang nak mencuba. walau tak seberapa wuuuu T__T






                               

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!