emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, January 9, 2013

Mekap Sanding Nad Zainal Tak cukur kening tapi guna teknik gam

     ✿  Assalammualaikum  


     sangat keterujaan.. * asik asik teruja kan.. yelah. demam ajl tak habis lagi. asik terngiang-ngiang je kat anak
     tekak aku ni. mihmihmih. ;D. aritu aku dapat job mekap nikah dan sanding customer ni lah dekat sentul. 
     maaf pic mekap nikah tak ada sebab ada masalah tapi yang ada pon gambar bersanding. so hadam gambar
     sanding je lah yo. ;D bersyukur lah hekau! dari non hado!


     pagi-pagi dah bangun menyiapkan senjata apa yang patut. tarikhnya adalah 6 jan 2013. see pagi-pagi dah bangun
     mekap customer, lepastu lari ke stadium bukit jalil untuk mekap AJL 2013 :") aku sangat suka sebab ini
     adalah minat dan hobi aku. aku tak pernah kenal erti penat lelah bagai. acewah ayat kau! tak menahan! kesah
     plak aku kan. ;p *menaip sambil dengar lagu azlan & thetypewritter tajuk idola


       customer kali ni kulitnya agak cerah dan ala-ala cina. nad zainal namo eh...dan  aku dapat tahu
     yang baju sanding dia warna putih besertakan pearl-pearl purple gituh. campur-campur warnalah.
     so aku pon buat keputusan mekap seperti ini. tapi sebelum tu layan pic dia before mekap. yang ni aku
     amek dekat facebook dia.. ;D maaf dehh heheh sebab enggak ada pic before nya. 



comel kan... heheheh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraaa..!!!





before

mihmihmih nad zainal sangat ;p
tapi tulah ada iras-iras nad zainal kan ;p
nama glemer custome atas ni faz lah ;D

and d after nya...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.















     tak cukur kening hokeh! sebab bukan jenis aku pon actuallay so aku guna teknik gam :') untuk kasi
     kemaslah. mihmihmih ;p 


     tq to faz & keluarga yang menjemput aku ke majlis nya :'D dan kepada korang-korang yang nak 
     dapatkan servis mekap dari aku boleh emel aku terus die : lbungaquerida@yahoo.com 


     sekian terima kasih ;D 

     * nak tengok pic yang lebih banyak sila ke page fb aku bernama : OWN LOVE BUNGA QUERIDA
        ada dekat sidebar aku belah kanan ni cer nengok cer nengok ;D

6 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. cantiknyaa..mcam mana nak pandai make up mcm u eh??

    ReplyDelete
  2. eh mmg ada iras2 skit ngan pelakon nad tu after bunga mekap

    ReplyDelete
  3. haah laa seiras nad zainal laa.Nyaris2 nk caye dh tadi.hehehe
    Good Job sis =)

    ReplyDelete
  4. cantik..first time dengar kening boleh gam hehe..salam kenal.jemput jenguk ke blog saya http://sweetmamaintan.blogspot.com/

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!