emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, January 13, 2013

Makeup lepastu aku cucuk botoks

     ✿  Assalammualaikum  


     aku cucuk botoks? ya allah dijauhkan! aku tak perlulah kot nak cucuk botoks bagai kan. miahahha mekap kan
     ada. kau nak mancungkan hidung? senang! buat je shading. nak naikkan pipi? buat je shading! semuanya 
     shading shading and shading!


     aritu aku dapat job dari kawan sekolah aku sendiri dan seperti biasa ibu aku akan ikotlah. yelah nak makan
     nasik kenduri. gile kau tak nak? rugi! ;D . biasalah, bila dah jumpa macam-macamlah cerita yang teberanak
     dikeluarkan. tanya itu ini bagai macam. aku mekap dekat taman kosas ampang selangor. tempat dimana 
     aku sekolah tadika ke rendah ke menengah. haaa otai tak otailah kan. berbulu duduk sana. ;D kire macam
     dah taulah jalan tikus area sana. acewah. berlagak tahek idong masen!


     berbalik pada al kesah, aku mekap si miera ni ha nak bertunang katanya. so aku pon buatlah mekap ikot
     suka haku jelah kan. kesah plak. miahahha. 


before! sangat gebu kulitnya
oh jolos -..-'
sila blutut kulit isis kegebuan ketepusan ko kat aku pelisshhh


and D after izzzz...

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tak cukur kening guna teknik gam

tak cukur kening guna teknik gam

tak cukur kening guna teknik gam

tak cukur kening guna teknik gam

tak cukur kening guna teknik gam


     sampaikan mak dia kata " eh miera kau cucuk botoks eh? ".. -..0' pruuuuu.. no botoks makciks.
     itulah shading. naikkan pipi muka. mieheheh ;D tapi time aku mekap dia sangat bestlah. yelah diakan
     gebus so bila mekap eee sedapnya ada isi, gebus pulak tu! nak mekap pon ada feel ala-ala makan
     cikedis yang ranggup sambil tengok cerita barbie.


     dah habis mekap aku pon baliklah. tapi singgah ke kenduri kawan fb aku iaitu amoi heaxa kat kajang.
     tapi belah laki dielah. sangat cantek gebus. kirenya time tu aku jumpa orang yang gebus-gebus jelah. 
     ok by! -..-' jolos.




amoi heaxa mummy to be
^_____^


     sila ke page fb saya ye ( ade dekat sidebar kanan ) untuk lihat gambar yang lain selebihnya

     terima kasih membaca :D


3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!