emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, October 26, 2010

apabila lensa bertemu mata

Apabila lensa bertemu mata..apakah??
biarlah rahsia..ceh cehhhh.... "cik munge, saya nak invite awk join blablabla........."
aku xtau jadi ke x......sebab takot ade hal..tp kebetulan xde hall aku join..join apa??
EVENT AMAL PALESTIN..yeahhh itulah die...cam yang korank tgok kat pic fb aku....ingat shooting berlakon....bukan lah der...tu event...mcm ari kantin kat sekolah korank uh..bli makanan pakai tiket kertas 
aku ditugaskan mekap talent...seb bek 2 orang je kot.hoho...yelah 1 kepala dah setengah jam kot..yeke ?? tahlah..tapi rase cam lama pon ade..heheheh sebab aku mementingkan, kekemasan mekap, adunan, simple tapi bermakna...ok! itulah aku yeahh ^_^ toink2....
yang si biber merah uh aku warne kan mata die warne pink SMOKEY PINK...
and yang biela uh aku wat warne purple..SMOKEY PURPLE...
& mata aku??? mata aku warne oren + coklat + black SMOKEY ORANGE DARK
ramai yang cakap lawa..lawa ke...hohoho.... banyak aku kene belajar...sebab ade lah orang yang dah pro mekap suroh aku gi kelas belajar mekap...ye aku memang nak belajar gi kelas kot sebab banyak perlu belajar lam dunia ni....belajar lah tanpa henti...tapi tah...bile ....insyallah...sebab act sekarang aku memang x belajar kelas...semuanya aku buat sorank2....dr magazines,youtube, tv....aku tengok je mata model2...aku faham kan colour die & teros aku buat...aku suke main ngan colour....ade yang tanye aku pakai brand apa....sebab time kat event uh adelah nyah ni datang tanya " pakai brand apa? " 
aku just jawab " campor2, x kesah janji colour masok "  
yeah itulah aku... x pndang pada brand janji masok colour uh an an 
aku akan tunjuklah some picture mangsa2 yang aku mekap an uh..heheheh tq sebab like my mekap sayang... ke buat2 like.hohoho...awww x kose maq tau ...
korank leh lah usha2 youtube mekap aku just search BUNGAYUMICHI.. kat sana u all akan jumpe aku...klik nama tu bagi kua page pink besau2 ok...aku jugak nak ucap tq kat mereka sebab sudi invite aku tau :) hargainye...muwahhh!

biber merah....aku wat warne pink..SMOKEY PINK..act x siap agi time ni hoho....
bulu mata pon nak tercabot

ngah mekap biber merah. angkat kening senang ket nak mekap

aku kusyuk oh mekap orang.....nak yang terbaik!


eee bulu mata tercabot!! hahahah

its me......SMOKEY DARK ORANGE..

yang ni biela...Aku wat colour purple












2 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!