emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, February 11, 2012

ASMIRANDAH KETULUSAN CINTA MAKEUP BY LBQ





Assalammualaikum... hey hey.. lama saya tak updated blog meh??? Bz benor kalah menteri..katenyeee kannn... saya cuma nak tunjuk video-video makeup saya sempena tahun 2012 yang baru ni dengan konsep yang baru tau... ala-ala penceritaan gitu...saya dah lama tak updated video so aritu saya free saya pun balas lah dendam....hambekkkkk kau.... kau hado?? huehue...ermmm apabila usia meningkat hormon-hormon godiks dah tak ado layi dalam diri ini... acehh cehhh.... takpelah...bioler nak godiks camno..bukan DEME YANG BAYO BIL LETRIK I okayyyyy... Ini adalah antara video-video mekap saya untuk tahun 2012 yang terbaru...nak tengok lebih? Jangan tengok lebih-lebih kang buto ahakkzzz... Yang ini tema asmirandah makeup kat video klip dia nyanyi tu..maaf mungkin tak berapa nampak...Ok saya bagitau saya guna color apa ok...

eyeshadow warna : brown soft & brown gelap jeeee
eyeliner : gel liner from silkygirl
cara-cara : 1- letak brown soft kat seluruh kelopak mata
2- letak brown gelap kat bahagian depan sikit dan luar belakang sikit..

dan yang lain-lain taukan?? ^__^'

selamat mencuba!

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!