emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, February 25, 2012

SALES!!!!!!!!!! GILER KAU!!!

"Weekkk!!! Uweekkkkk!!!!" aku muntah tapi tak kuar muntah...sebab masok anginlah!!! >.< lemah gemalai nak gi jusco balakong cheras ngan ibu aku yang osem tu....."ibuu badan akak menggigil lah..." ibu aku ushaaa.... " kurang gule ni... kang kite cari bende manes "... " tak tak akak nak makan asam!!" aku pun apa lagi sampai-sampai terus cari asam... huehue...sedapnyeeee bile dapat asam taik idong ngan asam manis yang ade gule kat lua tu... pastu tengok raaaaaaaaaaaaaaaaaaamainye kereta ngan manusia-manusia dunia...apsal apsal?? rupenye SALES!!!! giler kau.... aku pun teros jadik sehat dari saket ke KUAT! .. *___* mata berbuih tengok harga-harga yang WOW!!!!!! cek duet bagai... seb bek ibu dapat gaji ( keraajaan dapat gaji dah ) ketok ibu aku huehuehue ... anak yang baik kan ini ^___^" ... " lelong lelong!!!! 9..8..7..6..5..4..3..2......1!!! lelong-leong beg berjenama sales 80%!! 80%!!!!! cepat-cepat... " dengan ajaib semua berlari dapatkan beg lelong sales kat dalam jusco... aku usha gak...amek due!!! die ok..pastu aku letak balek -..-' sebab... tak lawa pulak bile tengok lama... bayangkan rm 2 ratos lebih bla bla jadi 80%!!! tak bebuih ke mata kau kan... pastu aku letak balek...tapi!! aku amek beg putih yang cover beg beg mahal uh..huahuahua free je..leh aku simpan barang-barang shopping aku sebab lupe semalam ari sabtu adelah ari plastik! ok foineee! aku ni dah umpama keluarga HAGEMARU -..-' whateevoooorrrr huahuahuahua.... tapi memang betol pon... -..- hikhokhikhok!.. pastu pastu aku pon jalan-jalan dan carii!!!!! baju! yeahh rm 10!!! rm 10... rm 10!!! amek ameek amek... beg !! oh my oh my oh my !!!


ok baju biru atas ni rm 19.00 so aku ade card JUSCO so dapatlah murah sikit lah kann...dannnn beg kat atas ni sangatlah aku suke sebab color die macam aic cream paddle pop!! and the normal price is rm 59.90 andddddd after less 70% dapat rm 17.dan sen sen !!!!!oh my oh my!!! giler lah kalau aku tak grab ann..


baju belang-belang kuda ni pulek rm 29.90 .. aku nak pakai pegi kerja... ok takk.... ^__^ says ok kalau tak aku cucuk lubang idong korang ngan pencil! huahuahua @___@




ok 1st baju yang ade gambar perempuan proncess tu ala-ala singlet baju ketiak lah katanyeee rm 19.00 tapi aku ade card so rm 15.00 aku dapat.. ni aku beli kat kedai dalam jusco means kat kedai-kedailah bukan under jusco kirenye... dan ni baru sampai !!! cepat-cepat aku grab !aku suke baju ni sebab ade tag emas kat kolar huahuahua... dannnn baju color pink tu ade gambar kucing!! aku beli 2 helai.. 1 tok aku..1 tok adek aku..aku nye lengan panjang..adek aku lengan pendek... rm 10 jee.... murah kan tapi osemm!! dannnnn getah rambut beli 3 bijik rm 5 hengget joorrrr!! ^__^ dann baju biru tu aku nak pakai dating-dating nanti heheh rm 19.00 hengget jahhh!!!!

kesimpulan : tak kesah baju mahal ke murah janji osem dan selesa, dan tak gune baju mahal-mahal tapi tak reti menggayakannya dan baju murah akan nampak mahal if awak pandai menggayakannya... tata!!! ^__^ yingee!! yinggee!! dannn adenye card jusco korang akan dapat harga runtuh!!!!!

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!