emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, February 11, 2012

KITA ADA BLOG LAIN YANG KHAS UNTUK HASIL NOVEL ONLINE KITA



Hey heyy!! Saya nak bagitau nak cananggggggg!!!! ( canang lah sangat an... )nak bagitahu yang kita ada blog kita yang lagi satu dimana ( cewahh macam berita pulek ayat "dimana" ) , blog yang satu ni khas tok novel online kita je.Alhamdulillah dah siap habis 1 cerita.Sekarang buat kisah baru yang bertajuk KISAH HATI.Maaf teramat sangat sebab ramai yang request suroh cepatlah updated next bab tapi apabla kebiziaaannnnn melanda jiwa itu yang susah..Saya akan cuba updated bab-ba yang seterusnya bila betul-betulllll free yawww..Tq kepada mereka yang sudi membaca,dan maaf jika ada yang kurang sebab saya masih baru.Dannn novel online saya ni jenis ringkas so tak delah sarat an.Sebab macam saya sendiri pun tak suka panjang lebar,sebab saya jenis cepat bosan dan menguap..So nak tau link nye?? sila-sila lah taip http://lbungaquerida.blogspot.com/ <<---- ini ok?? ^__^ selamat membaca!!

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!