emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, February 27, 2012

TUDUNG DAN SHAWL

"Haaaaa kakkkk yang comey lotey tu meh singgah kak tengok tudung-tudung ni kak amboihh comey nyoo kalo akak pakaii!!! haaa adek hitam manes tuh jangan tengok jah meh terai... kompem menanges.." huahuahua.... macam jual time raya je kat jalan TAR... ok whatttteeevvooorrr!! Kali ni aku nak kempen!! ha kempen?? takkkk... aku nak citer ni ade satu butik ni ARA LEE BUTIK ok..dan aku jatuh hati pada collection-collectionnya sebab sangat osemmm dan tak delah terlalu sarat dan corak-coraknye bagi aku moden dan style! dan aku sukakannya ^__^.. nak tengok?? meh usha !











ok ok ini antaranyelah..ade banyak lagi tapi kalau nak tengok lebih korang leh usha kat link fb butik ni ok!

https://www.facebook.com/pages/Ara-Lee-Boutique/140592029370233

pastikan anda kelihatan anggun! ^__^

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!