emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, May 17, 2011

BLOG YANG SAYA IKOT...



Erm.. banyak act blog yang munge ikot...nak list kan banyak...so dipendekkan sape2 yang dah follow munge, maknenye munge pon dah follow kowang sebab sekarang munge dah aktif main blog..siyes cakap...ni nak canang 1 kampung ni hikhik...ok antaranya bile sampai opis je blog pertama yang akan aku bukak adelah blog ...jap jap... aku suke bace dan akan bace dan akan sllu review blog orang itu apabila orang itu rajin sangat update cerite2 baru kat blog mereka ;) syioookkkk~

- cik epal
sebab?? sebab aku suke tengok epal die gedik2 lam kreta (header) die uh..comel..hukhuk...entry die pon best...ayat x skema ala2 sembilu kasih...kire ayat belasah je...senang paham...aku suke...pastu blog yang ke dua akan aku bukak adelah

- zoey zoeyah.. <<-- betol x aku eja??
sebab?? sebab aku suka tengok gambar2 die je..huhu cantik pastu hobi aku ngan die sama..addict makeup..conteng2 muka...ade gak aku try makeup macam yang die buat..cantek...aku suke...mwahhh .. yang ketiga blog

- ayeem ayam...bestt gilak!!! tahap lembu teberak blog die ....x caye??? gi usha.. taip je kat google ayeem ayam..kang kuar lah tu.... umo 18 tahun ke atas je leh bace...non 18?? sila bace blog cik lovebungaquerida..hikhikhik aku ler tu...


pastu blog2 yang seterusnya....macam..

- http://cikbearbear.blogspot.com/
- fatin liyana
- irine nadia
- enjit2 semut
- lelaki geek
- annas easkey
- miss.genit

dan lain2 lagi......tu lah banyak sgt maleh nak list an..ni antaranya..kirenye sp follow me...munge akan follow die...hehehe..sebab munge ske membace..jeng2... lagi2 yang rajin updated entry... syiokkkkk ^__^ tala kucahh cahh~

9 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wahh wahh. do visit mine :)

    http://daygkunurhayati.blogspot.com ;)

    adore ngan kak munge, lawaa lahh, kalah putri kyangan. wawahh ;D

    ReplyDelete
  2. Hai! Cik bunga..

    Betul tu..Akak pun suka baca blog cik epal...buah epaal kan sedap manis..masam2 sikit hehehe

    ReplyDelete
  3. tadi da komen. tapi tak tahu lepas ke tak komen tu. btw, thanks coz sudi baca blog saya and awak cantik! :)

    ReplyDelete
  4. sye pon ska baca blog cik munge..=)

    ReplyDelete
  5. biler pulak blog maz nak jadi antara blog yg sis munge suke baca?? hehehe..

    ReplyDelete
  6. dayang : heeeee awak pon lawa bak puteri santubong ^_^
    ayeem : sama senget heheheh :D love ur blog
    cik epal : heeeee tq yunk.. love u
    ieja L tq yunk :) me too suke bace kamu
    nurul mazni : mazni munge bace kamu nye gak :) smua munge bace tau
    isteri : aah suke kan best he ;) sempoi

    ReplyDelete
  7. sume pic cantik je ye sis ni.ske gle tgok.ble nk merasa di makeup dgn tgn si cantik ni ye.hehehee

    ReplyDelete
  8. thanks kak munge sudi follow sy balik.. :D

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!