emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, May 23, 2011

HARI BELIA NEGARA 2011




" ONE MILLION YOUTH GATHERING PUTRAJAYA MAY 2011 "

Yeah.!!! hari belia dah datang... start 27-29... ari jumaat sampai ahad..peh bedarah sebab buat betol2 depan opis aku kerja..pentas artis melalak pulekk betol2 tepacak depan tempat aku kerja..aku ni yang dok drive,kerja nak gi kerja pon kene pusing2 sejak2 kehadiran pentas ni...U-TURN balek..abes minyak..tapi apa yang ade kat hari belia ni?? korang leh amek link ni.. klik pastu review....aku malas nak citer...kowank better bace sendiri dan tengok jeng-jeng.. http://www.haribelianegara.org.my/?page_id=47 ... sorry korank x leh copy sebab aku tuka setting heheh sape copy kene sumpah buasir :P kikiki.... ataupon korang taip je kat google HARI BELIA 2011... yang pasti aku nak pergi!!!! nak nak.. nobita!!!!! moh kite!!!

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!