emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Friday, May 6, 2011

Rahsia Kecantikan Bunga

" kak bunga...nak cantik macam kak bunga..ajarlah.."
" kak bunga macamana nak jadi macam kak bunga.."
blablablablabla....
aku tak rase aku cantek sebab aku tau aku memang x cantek...aku serdang je..heheheh kalau yang cantek betol tu of kos lah miss universe tu baru cantek wewit....kadang-kadang aku pon x tau nak jawab apa atas persoalan maseng2 macam kat atas ni.. yang leh aku kata senyum je yunk...heheh...tapi mereka nak tau produk yang aku pakai..ok...aku x pakai macam certain girl after cuci muke, pakai pelembap pastu pakai itu ini bagai semualah an...sebab aku dari zaman batu sekolah agi aku cume pakai pencuci muka je...yes! percayalah...antaranya..

yang ni produk from CNI so leh dapatkan stoki2 CNI jerrr... yang ni pencuci muka camnilah yang aku pakai dari zaman sekolah until now...benda ni dibuat dari madu.. best2 sesuai ngan kulit muka aku so aku pon pakai, x tuka pencuci lain sebab kulit aku very very sensitip..



yang ni pulekkk OLAY.. " eh kan ni tok orang tua2 je..x kedut2 ke muke nanti??"... my ans... hellooo i pakai mende ni dari i form 3 ok... ha...sekarang dah umo 22..bayangkan dh berapa taun kite pakai....sebenarnya camni aw... stiap produk uh bile masok lam kulit/badan kite...die ikot hormon badan kite aww aww..klu hormon kite sesuai,, so barang uh boleh blah lah ngn kita...kalau x..x dapek den nolong haaaa :p


arghhhh!!! jerawat!!!!!! yeahhhh aku pakai apa tok bunoh jerawat ?? aku pakai oxy.. tapi x leh pakai sllu sebab effectnye!!! kulit jadi kering + kasar.. betol.. aku as pengguna aku just inform je....pakai bile naik je..jeng3......sangat bagus dan berkesan!!


kalau powder pulekkkk aku pakai from simplysiti yang ni memang sangat best dan umph!!!


.....

so aku rasa sampai ni je kot..... hehehehehehe klik nuffnang saya nak kawen ngan nyet-nyet nobita...mwahh :-*

3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. simply situ tu mahal x..bape munge..

    ReplyDelete
  2. wahh patulah kak munge cantik selaluuu..pewiitt..=)

    ReplyDelete
  3. simple je produk die gune..bagosnye..ada org gune macam2.sampai 1 almari produk muke je.huhu

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!