emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, May 15, 2011

WEDDING PLANNER

Erk..apsal aku wat entry pasal mende ni...adekah aku dah nak tawen?? tunang??? dengan sape?? jeng jeng jeng...kite terjah...x delah..mana ade aku nak kawen tunang bagai...lambat lagi...banyak lagi yang perlu aku buat...kite kalau nak melangkah ke alam ni kena ready smuanya betol2...ko hingat kawen ni macam kawen pondok2 ke bhai...dey thambi masam! cett!... macam2 kena kumpol dari sekarang lah..yelah aku target kawen umo 25...sekarang umo aku 22...lagi berapa taun je an an..hikhikhookk.. ( gelak babai)...pastu pastu amai kawan2 aku yang baya aku semua pakat kawen dah..beranak pon sudehhh....aku ni still jalani hidup sebagai seorang remaja yang berwibawa...remaja ker?? erk...ok back to normal...tajuk kite wedding planner...eh eh suke hakulah nak letak title apa an,blog haku....ate kome jeles? hikhik....aku usha2 lah pic pelamin, baju kawen,baju kawen smua pehh bedarah aku tengok sorang2 kat opis ni..aku kalau kawen mestilah nak yang grand...eleh sape yang x nak grand2 an...nampak ngat mnipu benar mu kata x mo yang grend2...mu tipu, mu buasir,,kalau tunang an..ok aku nak pelamin ..eh mestilah...tunang pon mesti ade pelamin ok..sekali lam idop bhai...x kan berulang lagi melainkan kome kawen lain :) ...aku nak pelamin tunang ala2 gini..comel2 je...bak kata jambu " muke legend tapi hati cute "


pastu kalau dah ade pelamin mesti ade baju an an....ha kalau baju gini....aku act suke ala2 arab, ala2 indonesian siket.... x tau nape..maybe sebab darah yang mengalir dalam badan aku kot...



yeahh itulah antaranye lah....aku suke yang simple tapi x simple...erk camne tu ek...

pastu dah tunang mesti akad nikah an...so time akad nikah baju lain dengan baju pelamin ..wahhh banyak baju nak kene mintak sponser ni..ade x ade x....


akad nikah ringan2 je....kalau leh sebab sekejap je...sebab nanti naik pelamin ha! barulah nak kene voke2 gtu an sebab kite kan nak paling cantek kat lam dewan gtu wahhh....glemer maq...lip lap lip lap....

melangkah ke alam persandingan..( dah mcm ke alam ghaib )... aku prefer baju camni pastu kalau boleh mekap pon ala2 arab...eeee aku addict arab look ok!!...so mintak2 sp leh mekap arab look tok saya...100% kene arab look ok...yes saya cerewet...





ok baju2 , shawl2 crown semua kedauk kat atas adelah contoh2 yang aku nak camtulah..lagi2 yang turqoiuse color uh..<<------ betol x aku eja?? aahhh lantaklah.....pehhh aku nak camtu....yeah2.....akan ku dapatkan jua camtu!!..pastu dah ade baju...pelamin?? aku act suke pelamin yang 1 seat....xmo kerusi jarak2 jauh2..sebab aku x leh berenggang ngn laki aku nanti heheh..nak pegang2..nak yok2 ame2.... nak camni!!


aku x suke lampu...aku suke kelam2...wahhh omantik....kelam2 gitu..cam malam petama wahhhh gatal ko minaci!!..hikhik... so bile 1 seat...leh rapat2, raba2, pegang2, yok2...x de jauh2.... mencik!... so bila semua ni?? tunggulah umo 25 insyallah kalau sampai seru... ngan sape??? erm.... tunggu dan lihat...nyet2 ^__^ anak awan b nobita shayang shaye.. <<---- jeng2... keyword... korang lak nak yang camne?

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!